دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پدر مسی انتقال فوق ستاره به پاری‌سن‌ژرمن را تکذیب کرد

پدر لیونل مسی موضوع انتقال فوق ستاره فوتبال آرژانتین را به پاری‌سن‌ژرمن تکذیب کرد.
کد خبر : 548738
16079930017044.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، بحث انتقال لیونل مسی از بارسلونا به پاری‌سن‌ژرمن زمانی جدی شد که نیمار ستاره برزیلی پاریسی‌ها و هم‌بازی سابق مسی در بارسا اعلام کرد دلش برای بازی در کنار این بازیکن تنگ شده و با توجه به اینکه قرارداد مسی در پایان فصل 2021 پایان می‌رسد اما نیمار قرارداد بلندمدت‌تری با پاری‌سن‌ژرمن دارد، احتمال انتقال فوق‌ستاره آرژانتینی که در ابتدای فصل تصمیم به جدایی داشت و بند فسخ قرارداد 700 میلیون یورویی مانع جدایی‌اش شد را به پاری‌سن‌ژرمن جدی‌تر کرد.


نشریه «مارکا» اعلام کرد خورخه مسی، پدر و نماینده فوق ستاره بارسلونا، گمانه‌زنی‌ها مبنی بر ملاقات وی در کنسولگری قطر درباره انتقال لیونل مسی به پاری‌سن‌ژرمن را تکذیب کرد. در شرایطی که لئو قصد داشت تابستان اخیر بارسا را ترک کند اما ال چیرینگیتو ادعا کرد: ارتباط مسی با قطر و پاری‌سن‌ژرمن بیشتر می‌شود.


این ماجرا در رسانه‌های اجتماعی چرخید اما خورخه مسی با انتشار پستی در اینستاگرام به سرعت این ادعا را انکار کرد. پدر مسی اعلام کرد از ماه سپتامبر در آرژانتین حضور دارم.


دو هفته پیش وقتی نیمار هم‌تیمی سابق مسی در بارسلونا ابراز تمایل کرد تا بار دیگر با فوق ستاره آرژانتینی هم‌بازی شود، مسئله انتقال فوق ستاره آرژانتینی جدی شد. جالب اینکه تیم‌های بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با یکدیگر دیدار خواهند کرد. جای تردیدی نیست که مسی از اول ژانویه 2021 مجاز خواهد بود آزادانه با سایر باشگاه‌ها مذاکره کند چون فقط 6 ماه از قرارداد او با بارسلونا باقی مانده است و در 31 ژوئن 2021 این قرارداد خاتمه می‌یابد مگر اینکه طرفین قرارداد جدیدی را امضا کنند و فوق ستاره آرژانتینی در بلوگرانا ماندگار شود.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته