دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نقش ستاره‌های بارسلونا در نتایج ضعیف این فصل

ستاره‌های بارسلونا در این فصل افت کرده‌اند و در ناکامی‌های این تیم مقصر هستند.
کد خبر : 547822
)0 - Copy (2).jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، بارسلونا در این فصل از لالیگا سانتاندر تلاش کرده تا نتایج خوبی بگیرد و البته در لیگ قهرمانان اروپا نیز به دنبال همین بوده اما موفقیت‌های بلوگرانا به اندازه کافی جالب نبوده است. هر چند نباید فراموش کنیم رونالد کومان در تلاش است تا تیمش را به شرایط ایده‌آلی برساند.


نشریه «مارکا» اعلام کرد بازیکنان تیم بارسلونا در نتایج تیم‌شان مقصر هستند و نباید فقط سرمربی تیم را مسبب ناکامی‌های اخیر بارسلونا بدانیم. آنتوان گریزمان پس از شکست مقابل یوونتوس در نیوکمپ گفت ما می‌دانیم که چگونه کار کنیم و بدویم. شما باید بخواهید این کار را هر روز انجام دهید ولی باید قبول کرد که این بازیکن نتوانسته هماهنگی لازم با لیونل مسی را انجام دهد. اگرچه فوق ستاره آرژانتینی نیز مورد انتقاداتی قرار گرفته ولی نباید فراموش کرد که نفرات دیگری هم هستند که در ناکامی‌های بارسلونا مقصر هستند و اگر آنها فوق‌العاده بازی می‌کردند شاید شکست‌هایی رقم نمی‌خورد.


بازیکنانی چون فیلیپه کوتینیو، فرنکی دی یونگ، عثمان دمبله، میرالم پیانیچ و فرانسیسکو ترینکائو هنوز نتوانسته‌اند انتظارات را برآورده کنند. انتظار می‌رفت خط میانی بارسلونا نقطه قوت این تیم باشد اما نمایش‌های پِدری هم قابل قبول نبوده است. بارسلونا 150 میلیون یورو برای خرید کوتینیو از لیورپول در سال 2018 هزینه کرد اما باز هم به نتیجه نرسید و این بازیکن را قرضی در اختیار بایرن مونیخ قرار داد. در این فصل هم او فقط سه گل زده و دو پاس گل داده است. در همین حال دی یونگ هم که از آژاکس آمد، نتوانسته بسیار خوب عمل کند و با آن بازیکن ایده‌آلی که در آژاکس بازی می‌کرد، فاصله دارد.


واضح است که بارسلونا برای موفقیت‌های خود نیاز به درخشش تمامی نفرات خود دارد و نباید فقط منتظر معجزات لیونل مسی باشد. دیدار بعدی بارسا مقابل لوانته خواهد بود و رونالد کومان امیدوار است که بازیکنانش بتوانند نمایش خوبی داشته باشند تا تیمش از بحرانی که پس از شکست‌های اخیر با آن روبه‌رو شده، خارج شود.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته