دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 آذر 1399 - 10:03
در راستای ارتقای سطح دانش فنی تخصصی اعضا؛

تفاهم‌نامه همکاری سازمان نظام مهندسی کرمانشاه و دانشگاه آزاد اسلامی منعقد شد

تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه میان سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی، معاونت پژوهشی و مرکز تحقیقات بیوتکنولوژی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه امضا شد.
کد خبر : 548252
photo_2020-12-14_00-23-11.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمانشاه، تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه میان سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی، معاونت پژوهشی و مرکز تحقیقات بیوتکنولوژی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه امضا شد.


این تفاهم‌نامه در راستای  ارتقای سطح دانش فنی تخصصی اعضای سازمان و بهره‌مندی از توان علمی، آموزشی و پژوهشی مرکز تحقیقات بیوتکنولوژی دانشگاه آزاد اسلامی مبادله شد.


طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی در سطوح عمومی تخصصی و مهارتی و پروژه‌های پژوهشی مورد‌نیاز (به‌‌شکل حضوری و غیر‌حضوری)،  تأمین نیروی انسانی متخصص و مجرب برای اجرای دوره‌های آموزشی و پروژه‌های تحقیقاتی، انجام مطالعات پژوهشی و فناوری مشترک در زمینه توسعه دانش فنی و انتقال فناوری‌های مورد نظر، مشاوره و همکاری معاونت مرکز با سازمان در اجرای طرح‌های پژوهشی و مطالعاتی با مشارکت بخش‌های خصوصی و انجام پژوهش‌های کاربردی در زمینه‌های مختلف مهندسی کشاورزی ازجمله محورهای همکاری این تفاهم‌نامه است.


همکاری‌های مشترک در تولید نرم‌افزار و طراحی و اجرای سامانه‌های الکترونیکی مورد نیاز سازمان و مجموعه‌های زیر پوشش برای برگزاری دوره‌های مجازی، طراحی و اجرای سمینارها، کارگروه‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی و پژوهشی مشترک، نیازسنجی و تعریف دوره‌های آموزشی، تولید منابع و محتوای آموزشی مورد نیاز و همکاری در زمینه تدوین و تألیف کتب و نشریات علمی - آموزشی مورد نیاز سازمان،  همکاری در تدوین استانداردهای آموزشی مورد نیاز، زمینه‌سازی برای واگذاری فعالیت‌های علمی، پژوهشی و آموزشی به بخش‌های خصوصی و غیردولتی از دیگر محورهای همکاری این تفاهم‌نامه است.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته