دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 آذر 1399 - 10:45
فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی خبر داد؛

کشف محموله شیرخشک و برنج قاچاق در بیرجند

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف 15 تن شیرخشک و 10 تن برنج قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در بازرسی از یک تریلی در شهرستان بیرجند خبر داد.
کد خبر : 547353
157734077.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پلیس، سردار ناصر فرشید در ارتباط با کشف محموله شیرخشک و برنج قاچاق در بیرجند اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی هنگام کنترل خودروهای عبوری در پلیس راه شهرستان بیرجند به یک تریلی کانتینردار مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.


وی گفت: مأموران در بررسی مدارک خودرو مشاهده کردند بارنامه با بار خودرو مطابقت ندارد که در بازرسی از خودرو 15 تن شیرخشک و 10 تن برنج که به صورت غیرمجاز و قاچاق حمل می‌شد؛ کشف کردند.


فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی با بیان این‌که کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده را بالغ بر 10 میلیارد ریال برآورد کردند؛ تصریح کرد: مأموران در این رابطه راننده خودرو را دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی کردند.


این مقام ارشد انتظامی تأکید کرد: با عنایت به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) در راستای اجرای طرح پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز از مبادی رسمی و در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر قاچاق کالای اساسی و یارانه ای به کشورهای همسایه به دلیل اختلاف نرخ ارز و سوءاستفاده افراد فرصت طلب، پلیس با جدیت با برهم زنندگان امنیت اقتصادی مردم مقابله کرده و بدون هیچ گونه اغماضی با این افراد فرصت طلب برخورد خواهد شد.


انهای پیام/4105


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته