دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد:

مسیر گفتمان دانشجویان با مدیران دانشگاهی باز باشد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد گفت: دانشجویان سرمایه ایران اسلامی هستند؛ بنابراین فضا باید به‌گونه‌ای مهیا شود که مسیر گفتگو با مسئولان برای آنان باز باشد.
کد خبر : 546738
photo5940801607551792191.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مهاباد، بهمن کرد در مراسم گرامیداشت روز دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد که به‌صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: دانشجویان سرمایه و آینده‌سازان ایران اسلامی هستند و چرخ صنعت و پیشرفت کشور به دست آنان به حرکت درمی‌آید؛ بنابراین فضا باید به‌گونه‌ای مهیا باشد که مسیر گفتگو با مسئولان برای آنان باز باشد.


وی روز دانشجو را روز فرخنده‌ای دانست و افزود: در دانشگاه هر روز، روز دانشجو و متعلق به آنان بوده  در واقع ۱۶ آذر نمادی از حضور پرشور دانشجویان همیشه در صحنه در همه مقاطع است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد خاطرنشان کرد: دانشجویان فرزندان ما هستند و همه تلاش و جدیت خود را به‌کاربرده تا همواره پاسخگوی مشکلات، پیشنهاد‌ها و انتقادهای دانشجو باشیم؛ چراکه طبق فرمایش امام خمینی(ره) ما خدمتگزار مردم هستیم و باید به این خدمتگزاری افتخار کنیم.


تجدید میثاق مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد با آرمان‌های شهدا



همزمان با فرارسیدن بزرگداشت روز دانشجو مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد با حضور بر سر مزار شهدای گمنام با ادای احترام و ذکر فاتحه و غبارروبی قبور مطهر شهدای گمنام با آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته