دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آذر 1399 - 00:19
حاجی‌پور:

مدیری که پیگیر مشکلات مردم نیست به چه دردی می‌خورد؟/ مجلس تمام‌قد پشت دانشگاه آزاد اسلامی است

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مدیری که حتی یکبار نیز برای پیگیری مشکلات مردم حاضر نیست به خود زحمت دهد به چه دردی می‌خورد، من به مدیران شهری اعلام آمادگی کردم مشکلات شهر و حوزه کاری‌شان چیست.
کد خبر : 546360
index.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از آمل، رئیس و اعضای هیئت رییسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی به مناسبت روز مجلس با نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی دیدار و از اقدامات انجام شده از سوی رضا حاجی‌پور تجلیل کردند.


نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با تجلیل از حمایت دانشگاهیان از خادمان مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آنچه امروز بیش از همه برای دشمن هراس‌آور بوده، پیشرفت‌های علمی و رویش دانشمندان متعهد در کشور است.


رضا حاجی‌پور اضافه کرد: آمل جزء شهرهای ویژه‌ در کشور است که دانشمندان بزرگی از این شهر به دنیا معرفی شده‌اند و حق این شهر با توجه به نیروی انسانی و ظرفیت‌های آن بیش از اینهاست.


تحریم‌های ظالمانه آمریکا و سکوت سایر قدرت‌ها


وی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه آمریکا و سکوت سایر قدرت‌ها بیان کرد: بهترین راهکار برای برون‌رفت از این وضعیت توجه به درون کشور است و در این زمینه توجه به مراکز رشد و دانش‌بنیان یکی از راه‌های جهش تولید است.


نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در حوزه منطقه‌ای با مشکلات و معضلاتی در سطح شهرستان مواجه هستیم که کلید حل آن در دست دانشگاه‌ها و نخبگان علمی‌مان است.


حاجی‌پور ادامه داد: ارتباط درست صنعت و دانشگاه ضروری بوده و راهگشای بسیاری از مشکلات کشور است و برای عملی کردن این رابطه به دنبال این هستیم تا راهکاری مناسب در راستای ایجاد و تأسیس پارک علم و فن‌آوری آمل بیابیم.


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی یک ظرفیت کم‌نظیر در شمال کشور است که باید بیشتر به مسئولان معرفی شود، تبیین کرد: این دانشگاه ظرفیت را به‌عنوان فاز نخست اجرای پارک علم و فن‌آوری دارد.


مجلس و دولت در کنار دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت‌های دانش‌بنیان هستند


وی ادامه داد: این فرصت خوبی است که در استان مازندران تحول جدید در شرکت‌های دانش‌بنیان داشته باشیم، ضمن اینکه دولت هم می‌تواند در کنار دانشگاه و شرکت‌های دانش‌بنیان با تسهیلات خوبی که در اختیار دارد حمایت‌های لازم را انجام دهد.


نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی درباره مطالبه‌گری مسئولان برای مردم نیز گفت: مدیری که حتی یکبار نیز برای پیگیری مشکلات مردم حاضر نیست به خود زحمت دهد به چه دردی می‌خورد، من به مدیران شهری بارها اعلام آمادگی کردم که به من اعلام کنند مشکلات شهر و حوزه کاری‌شان چیست تا به عنوان خادم مردم از مسئولان مطالبه کنم.


حاجی‌پور با بیان اینکه متأسفانه برخی ادارات که کارشان به جان مردم بستگی داشت دریغ از یکبار پیگیری توضیح داد:  از قبل این طور مرسوم بود که نمایندگان مجلس بر روی نامه ادارات یک نامه می‌زدند که به پیوست‌نامه این اداره ارسال می‌شود یا چند سطر مطلب نوشته می‌شد، اما در حال حاضر گروه‌های تخصصی در همان ادارات با همکاری دفتر ما متن‌نامه‌ها را کارشناسی و مستدل آماده می‌کنند و با سربرگ خادم مردم آمل برای وزرا ارسال می‌شود که این اقدام موثرتر خواهد بود.


وی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده بیان کرد: برخی از اقدامات هنوز به نتیجه لازم نرسیده است و وقتی نهایی شد برای مردم آمل اطلاع‌رسانی خواهد شد.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

برچسب ها: خبر آزاد
ارسال نظر
هلدینگ شایسته