دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 آذر 1399 - 16:41
مرادیان در واحد قائمشهر:

شهادت «دکتر فخری‌زاده» خسران بزرگی برای ملت ایران و جهان اسلام است

نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهادت «دکتر فخری‌زاده» خسران بزرگی برای ملت ایران و جهان اسلام است، عنوان کرد: دشمنان با این جنایت‌ها به اهداف پلیدشان نخواهند رسید.
کد خبر : 546280
01.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از قائم‌شهر، مراسم بزرگداشت دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشور شهید محسن فخری‌زاده با حضور کیوان مرادیان نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی, جانشین فرمانده سپاه شهرستان قائم‌شهر و طیف‌های مختلف دانشگاهی ازجمله اعضای هیئت علمی، کارکنان، دانشجویان و تشکل‌های سیاسی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر برگزار شد.



نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی در این مراسم، شهادت «دکتر فخری‌زاده» تلاشگر عرصه علم و پیشرفت را تبریک و تسلیت گفت و از  برگزارکنندگان این مراسم ارزشمند در یک فضای علمی که فرصتی برای شناخت بیشتر آن شهید بزرگوار و الگو گرفتن از فضیلت‌های ایشان بود قدردانی کرد.


مرادیان اضافه کرد: هر روز زندگی شهید فخری‌زاده در دوره دفاع مقدس، بعد از آن و در دو دهه اخیر با شهادت سپری شد که در نهایت هم به آرزوی بزرگش که شهادت بود، ختم شد؛ گرچه شهادت ایشان خسران و فراق بزرگی برای ملت ایران و جهان اسلامی است.


خدمات شهید فخری‌زاده فقط محدود به ایران نبود


وی عنوان کرد: خدمات شهید فخری‌زاده فقط محدود به ایران نبود؛ بلکه بسیاری از گروه‌های مقاومت که امروز توانسته‌اند سرپا بایستند، الهام گرفته از تفکرات و ایده‌های بلند فخری‌زاده بود.


نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در کشورهای مهم مرکز تشریفات دفاعی مهم‌ترین مرکز توسعه علمی کشور است و در ابعاد مختلف سری‌ترین و محرمانه‌ترین تحقیقات پروژه‌ها در آنجا انجام می‌شود، تبیین کرد: حضور این دانشمند در این مسئولیت نشانگر توانایی علمی و مدیریتی او در چند حوزه بود.



مرادیان با بیان اینکه استادان زبده فراوانی در دانشگاه‌های معتبر کشور هستند که با «دکتر فخری‌زاده» کار می‌کردند، ادامه داد: با شهادت فخری‌زاده هیچ خللی در روند پیشرفت هسته‌ای کشور اتفاق نخواهد افتاد؛ چراکه این شهید  آنقدر باهوش و آگاه بود که استادان بزرگی را در کنار خود پرورش داد و دانشجویان زیادی را هدایت کرد.


اهداف شوم دشمنان علیه ایران اسلامی به نتیجه نمی‌رسد


وی افزود: سال‌های اخیر با جهش علمی، جهاد دانشگاهی، فداکاری جوانان، استادان و دانشمندان کشور و با نگاه آرمانی برای ساختن جامعه، فرصت‌های زیادی برای کشور ایجاد شده که نگرانی دشمنان ایران را صدچندان کرده؛ بنابراین نخستین اولویت‌شان حذف دانشمندان هسته‌ای کشور است.


نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: هدفی  که کشور و دانشمندان کشور در پیش گرفته‌اند با اقدامات وقیحانه  پایان‌پذیر نیست و با این رفتارهای  ناجوانمردانه در تمام این چهار دهه به قوی‌تر شدن  انقلاب اسلامی منجر شده است و شهادت  این بزرگواران  نه‌تنها در ادامه مسیر انقلاب، خللی ایجاد نمی‌کند؛ بلکه موجب می‌شود مردم بیشتر در جریان انقلاب حضور داشته باشند.



به گزارش آنا؛ در پایان مراسم از علی ابراهیم‌نژاد و علی شکوهی‌راد اعضای هئیت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر دانشمندان دو درصد جهان تجلیل شد.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته