دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 آذر 1399 - 17:25
نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس شورای اسلامی:

16 آذر روز بیداری و اثرگذاری جریان دانشجویی است

نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 16 آذر روز بیداری و اثرگذاری جریان دانشجویی در کشور است، حضور دانشجویان را در جامعه تأثیرگذار عنوان کرد.
کد خبر : 546300
index.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از قائم‌شهر، کیوان مرادیان در نشست هم‌اندیشی با اعضای تشکل‌های سیاسی «انجمن اسلامی و بسیج دانشجویی» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر با تبریک فرارسیدن 16 آذر (روز دانشجو)، آن را یک روز انقلابی و حماسی برای اعتراض به حضور مستکبرانه رئیس وقت آمریکا در دانشگاه تهران عنوان کرد.


وی با بیان اینکه جنگ را جوانان بسیجی و دانشجو اداره کردند، اضافه کرد: در دهه نخست انقلاب اسلامی شهدایی تقدیم انقلاب شد که دانشجو بودند و با حضور پررنگ‌شان پای اصلی انقلاب اسلامی لقب گرفتند.


نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی، جایگاه دانشجویان را بسیار مهم و حساس و حضور آنان را در جامعه تأثیرگذار دانست و تأکید کرد: مسئولان و مدیران کشور باید با نگاهی مثبت به ظرفیت و توانایی جوانان آنان را باور کنند.


دانشجویان باید روحیه مطالبه‌گری داشته باشند


مرادیان از نگاه برخی مسئولان به قشر جوان و دانشجو که اجازه نمی‌دهند این ظرفیت اثرگذار و بدون تعلقات در جامعه فعالیت و حضور داشته باشند ابراز تأسف کرد و افزود: 16 آذر روز بیداری و اثرگذاری جریان دانشجویی در کشور است.


وی خطاب به دانشجویان گفت: روحیه دانشجویی مطالبه‌گری است؛ هرچند برخی دوست ندارند این جریان سرپا باشد، اما شما باید آنقدر قوی باشید تا دیگران حساب ببرند.


نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با توجه به فوائد مجموعه تشکل‌های دانشجویی از آنها خواست تا در همه زمینه‌ها که مهم‌ترین آن حضور در کادر اصلی نظام است قوی عمل کنند.


مرادیان با بیان اینکه کسی که دنبال اعتلای کشور باشد به تقویت تشکل‌های دانشجویی اهتمام دارد آمادگی و حمایت خود را در زمینه شکل‌گیری مجمع، حضور دانشجویان در عرصه‌های مختلف و کمک به تقویت تشکل‌های دانشجویی در استان مازندران اعلام کرد.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته