دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 آذر 1399 - 13:51
هفته پژوهش در ایام کرونا/ 5 محمدپور در گفتگو با آنا تشریح کرد؛

دانشگاه آزاد اسلامی مسجدسلیمان در هفته پژوهش چه برنامه‌هایی دارد؟

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان برنامه‌های این واحد دانشگاهی را در هفته پژوهش تشریح کرد.
کد خبر : 546211
پوستر هفته پژوهش 99--990916..JPG

حسین محمدپور درباره برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان در هفته پژوهش به خبرنگار خبرگزاری آنا در مسجدسلیمان گفت: هفته پژوهش از 22 آذر 99 آغاز و 28 این ماه به پایان می‌رسد. امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و حضور نداشتن دانشجویان در دانشگاه، برگزاری برنامه‌های این هفته از سال قبل متفاوت‌تر خواهند بود.


وی افزود: به همین دلیل سعی کرده‌ایم عمده فعالیت‌ها و برنامه‌های این هفته را به‌صورت غیرحضوری برگزار کنیم؛ بنابراین پیش‌بینی 12 سخنرانی و دو کارگاه آموزشی به‌صورت وبینار در طول هفته پژوهش مدنظر قرارگرفته و جدول این برنامه به‌زودی اعلام خواهد شد.


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان گفت: چند مسابقه شامل طراحی وب‌سایت، طراحی اپلیکیشن، و ارائه بهترین و عملیاتی‌ترین طرح‌های درآمدزایی با توجه به قابلیت‌های اجرایی در این واحد دانشگاهی در نظر گرفته شده است.


محمدپور اضافه کرد: از اقشار مختلف دانشگاه که تمایل دارند در این مسابقه شرکت کنند درخواست می‌شود حداکثر تا 30 آذر 99 طرح‌های خود را به نشانی ایمیل ko.akb48@gmail.com ارسال کرده و از طریق شماره تلفن 43266318 داخلی 287 به کورش اکبری رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجد سلیمان اطلاع دهند.


اقدامات پژوهشی و تحقیقاتی واحد مسجد سلیمان


وی خاطرنشان کرد: بعد از مدتی از فعالیت نداشتن باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجد سلیمان به همت رئیس جدید این باشگاه فعالیت‌های خوبی انجام شده و در هفته پژوهش فرایند عضوگیری اعضای باشگاه و راه‌اندازی انجمن‌های علمی دانشجویی به‌صورت جدی‌تر در صورت وجود متقاضی انجام خواهد شد.


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان عنوان کرد: از دانشجویان علاقه‌مند به عضویت در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و گروه‌های آموزشی متقاضی راه‌اندازی انجمن علمی درخواست می‌شود با مراجعه با سایت رسمی این واح دانشگاهی در لینک باشگاه پژوهشگران از اخبار و آیین‌نامه‌های باشگاه مطلع شوند.


محمدپور ادامه داد: علاقه‌مند به عضویت در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و گروه‌های آموزشی متقاضی راه‌اندازی انجمن علمی در صورت تمایل طبق آیین‌نامه موجود به ثبت‌نام اقدام کنند و در صورتی که سؤالاتی دارند با شماره تلفن 43266318 داخلی 287 کورش اکبری رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجد سلیمان مطرح کنند.


وی درباره اقدامات پژوهشی و تحقیقاتی این واحد دانشگاهی مطرح کرد: بخشی از فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی انجام شده در این واحد دانشگاهی شامل تألیف 42 عنوان کتاب، 90 مقاله علمی پژوهشی، 215 مقاله wos، طرح پژوهشی درون واحد دانشگاهی(155 طرح)، 13 طرح تحقیقاتی برون دانشگاهی و برگزاری 15  همایش بین‌المللی، ملی و استانی می‌شود.


امکانات پژوهشی واحد مسجدسلیمان


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان درباره امکانات پژوهشی این واحد دانشگاهی و فراهم بودن شرایط استفاده همه محققان از این تجهیزات توضیح داد: در این واحد دانشگاهی امکاناتی بسیار مناسب برای انجام کارهای تحقیقاتی توسط پژوهشگران و محققان علاقه‌مند وجود دارد.


محمدپور تشریح کرد: آزمایشگاه‌های این واحد دانشگاهی برای انجام کارهای تحقیقاتی شامل آزمایشگاه تحقیقاتی شیمی تجزیه دستگاهی، آزمایشگاه تخصصی نانو ساختارها، آزمایشگاه تخصصی ژنتیک، آزمایشگاه میکروبیولوژی، کارگاه تراشکاری و فرزکاری، کارگاه جوشکاری، آزمایشگاه تست‌های غیر مخرب، آزمایشگاه ژئوالکتریک، آزمایشگاه کنترل خطی و PLC و ....می‌شود.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته