دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سلیمی به آنا خبر داد؛

ثبت نام نهایی 600 دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی اهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر گفت:اکنون حدود 600 دانشجوی این واحد دانشگاهی با مبلغ 10 هزار تومان در سامانه آموزشیار ثبت‌ نام کرده‌اند.
کد خبر : 545294

علی سلیمی شاملو در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا درباره شیوع و همه‌گیری بیماری کرونا و اقداماتی که دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در این راستا برای بازگشایی دانشگاه داشته است، اظهار کرد: همانطور که مطلع هستید این ویروس از اسفند 98 شیوع پیدا کرد.


وی ادامه داد: از همان روزهای نخست با توجه به اینکه واحد دانشگاهی اهر واحد بزرگ است و از نظر رتبه‌بندی جدید هم بعد از واحد تبریز دومین واحد استان هستیم، با کمک بخش IT استان و این واحد دانشگاهی اقداماتی برای آموزش مجازی انجام دادیم که بتوانیم کلاس‌ها را به‌صورت غیرحضوری برگزار کنیم.


وی افزود: پس از دو هفته از اعلام غیرحضوری بودن با توجه به مشکلاتی که واحد الکترونیک داشت، برگزاری کلاس‌های غیرحضوری را آغاز کردیم و خیلی هم عالی بود و امتحانات هم به‌صورت غیرحضوری برگزار شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر درباره آغاز ترم تحصیلی جدید 400-99 بیان کرد: آغاز این ترم هم با مشکلاتی مواجه بودیم به این دلیل که سامانه آموزشیار که در ترم جدید فعالیت خود را آغاز کرد، دروسی که در آن سامانه تعریف شده بود، با دروس در وادانا یا همان واحد الکترونیکی ما هم‌خوانی نداشت، تقریباً با تأخیر دو تا سه هفته‌ای این کار انجام شد و بعد از رفع مشکلات، کلاس‌ها به‌خوبی برگزار می‌شود و مشکل خاصی در برگزاری کلاس‌ها نداریم.


این مسئول دانشگاهی درباره برگزاری کلاس‌ها در ترم جدید مطرح کرد: بیشتر کلاس‌ها برگزار می‌شود، اکنون از سوی واحد الکترونیک این امکان به واحدهای دانشگاهی داده‌ شده که روزانه گزارش بگیریم، ساعت هشت بعدازظهر گزارش‌گیری می‌کنیم، ‌اگر استادی برایش کار پیش بیاید و کلاس تشکیل ندهد، بعداً کلاس را جبرانی برگزار می‌کنیم و از این نظر مشکلی نداریم.


سلیمی شاملو با بیان برخی از مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر اظهار کرد: اسفند گذشته با برگزاری کلاس‌ها به‌صورت غیر‌حضوری نتوانستیم شهریه‌ای از دانشجویان وصول کنیم؛ چراکه دانشجویان در دانشگاه حضور پیدا نمی‌کردند، امیدوار بودیم که شهریور 99 وصولی‌ها انجام شود که دوباره آموزش غیرحضوری پیش آمد و هنوز نتوانسته‌ایم شهریه‌های ترم قبل را دریافت کنیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر افزود: زمانی که از سامانه سیدا استفاده می‌کردیم، می‌توانستیم بدهی دانشجویان را ببینیم؛ اما با فعالیت سامانه آموزشیار این امکان را نداریم و اکنون حدود 600 دانشجوی این واحد دانشگاهی با مبلغ 10 هزار تومان ثبت‌ نام کرده‌اند، در واقع برای آموزشیار پیش‌بینی وصول مطالبات نشده و مشکلاتی مانند پرداخت حقوق پیش آمده است.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته