دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
احدی در گفتگو با آنا:

200 داوطلب دانشگاه آزاد اسلامی عجب‌شیر را برای ادامه تحصیل انتخاب کردند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد عجب‌شیر از ثبت‌ نام بالغ بر ۲۰۰ دانشجوی جدید در ترم تحصیلی جاری این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 544828

پرویز احدی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا درباره تازه‌ترین اقدامات و فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد عجب‌شیر اظهار کرد: افزایش سه رشته در مقطع کارشناسی ارشد (مدیریت‌دولتی- تجارت الکترونیک-مدیریت مالی) و جذب دانشجو برای سال جاری ازجمله اقدامات انجام شده در بخش آموزشی بوده است.


به گفته رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد عجب‌شیر، ثبت‌ نام بالغ بر ۲۰۰ نفر برای ترم جاری تحصیلی در مقایسه با چند سال اخیر یک رکورد برای این دانشگاه محسوب می‌شود.


وی افزود: در این راستا با آغاز سال تحصیلی جدید سامانه آموزشی از سیدا به آموزشیار تغییر پیدا کرد که برای استفاده حداکثری از این سامانه کلاس آموزشی برای همه کارشناسان رشته‌های مختلف برنامه‌ریزی و برگزار کردیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد عجب‌شیر خاطرنشان کرد: به حداقل رساندن استادان حق‌التدریس و استفاده از طرح تعاون و صرفه‌جویی در امر پرداخت‌های مالی این واحد دانشگاهی از دیگر اقدامات قابل توجه در حوزه آموزش بوده است.


این استاد دانشگاه درباره امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد عجب‌شیر اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا شرکت در پویش استفاده از ماسک و نصب بنر و تبلیغات در این مورد،  شرکت در پویش از حماسه تا حماسه در اینستاگرام با تعداد ۱۰۰ دنبال کننده،  افتتاح کانال به‌سوی نور برای پاسخگویی به سؤالات دینی فرهنگی دانشجویان با همکاری امام جمعه عجب‌شیر از جمله اقدامات فرهنگی در این واحد دانشگاهی بوده است.


به گفته این مقام مسئول دانشگاهی در عجب‌شیر، برنامه‌ریزی برای انجام مسابقه منطقه‌ای با عنوان نامه‌ای به‌حضرت فاطمه(ع) -مرکبی به رنگ ارغوان- برای دی  ۹۹ و شرکت در جهاد سلامت توسط کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد عجب‌شیر از دیگر اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی بوده است.


احدی فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد عجب‌شیر را چشمگیر دانست و به آنا گفت: انجام همه امور پایان‌نامه‌ها به طریق دور‌کاری در تعطیلات به‌طوری که هیچ دانشجویی در این واحد در امر دفاع از پایان‌نامه با مشکلی مواجه نشده است، انجام و برگزاری به موقع امتحان جامع در مقطع دکتری و اعلام نمرات به منطقه، بررسی همه پروپزال‌های رسیده به این واحد دانشگاهی و انجام امور مربوطه بدون حضور دانشجویان به صورت غیر‌حضوری از جمله فعالیت‌هایی بوده که در سه ماهه اخیر در حوزه پژوهشی انجام شده است.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته