دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی عجب‌شیر عنوان کرد؛

حمایت از طرح‌ها و ایده‌های پژوهشی دانشجویان و استادان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد عجب‌شیر اظهار کرد: معاونت پژوهش و فناوری این واحد دانشگاهی در ترم جاری تحصیلی حمایت از طرح‌ها و ایده‌های پژوهشی دانشجویان و استادان را در دستور کار دارد.
کد خبر : 525960
636090941474883143_lg.jpg

پرویز احدی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در تشریح برنامه‌ها و اولویت‌های ترم تحصیلی 00-99 دانشگاه آزاد اسلامی واحد عجب‌شیر اظهار کرد: با توجه به افزایش رشته‌های تحصیلی این واحد دانشگاهی به‌ویژه در مقطع ارشد، شاهد جهش ثبت‌‌ نام‌ دانشجو در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری خواهیم بود.


وی افزود: از آنجایی که ترم جاری نیز مانند ترم قبل به‌صورت مجازی(برخط) برگزار خواهد شد، اولویت معاونت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد عجب‌شیر با بهره‌مندی از تجربیات ترم قبل، انجام به‌موقع انتخاب واحد، آموزش سریع سامانه جدید آموزشیار، انجام و پیگیری دقیق برگزاری کلاس‌ها خواهد بود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد عجب‌شیر خاطرنشان کرد: معاونت پژوهش و فناوری واحد عجب‌شیر هم در ترم جاری حمایت از طرح‌ها و ایده‌های پژوهشی دانشجویان و استادان با استفاده از ظرفیت صفحه «از حماسه تا حماسه» در اینستاگرام  را -که با استقبال زیادی مواجه شده است- برای معرفی ایده‌ها و طرح‌های پژوهشی در نظر دارد.


احدی گفت: با آغاز ترم جدید تحصیلی و با همکاری و مساعدت همه عوامل اجرایی اعم از کارمندان و استادان درصدد هستیم همه برنامه‌های مجازی اعلام شده را در کمترین زمان ممکن اجرا کنیم که اولویت در برنامه‌ریزی درسی برای کلاس‌ها و کنترل دقیق، انجام کلاس‌های آموزشی و آموزش سامانه جدید آموزشیار به دانشجویان و مهم‌تر اینکه در کنار آموزش علمی این واحد دانشگاهی برنامه‌ها و آموزش فرهنگی را در اولویت نخست خود داشته که برگزاری کلاس‌های مجازی قرآنی از آن جمله هستند.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته