دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با صدور پیام و بیانیه صورت گرفت؛

ادامه واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به ترور «دکتر فخری‌زاده»

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه واکنش به ترور دانشمند هسته‌ای و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع کشورمان در پیام‌ها و بیانیه‌هایی این جنایت بشری را محکوم کردند.
کد خبر : 544323
amid farahi-40.JPG

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی اعم از رؤسای واحد دانشگاهی، بسیج اساتید، دانشجویی، کارکنان، انجمن‌های اسلامی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، روابط عمومی و ... در ادامه واکنش به ترور دانشمند هسته‌ای و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع کشورمان در بیانیه‌ها و پیام‌های مختلف ترور محسن فخری‌زاده را محکوم کردند و شهادت این عزیز را به محضر مبارک حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری، دانشگاهیان، جامعه علمی، خانواده وی و ... تبریک و تسلیت گفتند.




بیشتر بخوانید:


واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به ترور «محسن فخری‌زاده»




دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی از دستگاه‌های مسئول و نهادهای اطلاعاتی، امنیتی خواسته‌اند علاوه بر گرفتن انتقامی سخت، تدبیری ویژه برای محافظت از دانشمندان و نخبگان کشور در نظر بگیرند که خون‌آشامان جهانی نتوانند به اهداف پلید و غیرانسانی خود برسند.


محمود پوریوسف رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی: دانشمند انقلابی«شهید فخری‌زاده» از پرورش‌یافتگان مکتب سرور و سالار شهیدان و از هم‌قطاران سردار سلیمانی و شهیدان هسته‌ای ایران اسلامی بود که راه سرخ او به سید و سالار شهیدان ختم شد و دشمنان با ترور این شهید والامقام در آستانه سالگرد شهادت سردار بزرگ اسلام(سردار سلیمانی) و در شب شهادت شهید شهریاری حقارت و ددمنشی خود را بار دیگر تثبیت و تأیید کردند.


بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل: ضمن اینکه بسیج دانشجویی قدردان تمام تلاش‌های نیروهای امنیتی و حفاظت شخصیت‌هاست؛ اما آیا نباید بعد از این همه هزینه‌های سنگین که بر دوش جبهه علمی-دفاعی کشور بر حفظ هرچه تمام‌تر امنیت اینگونه افراد بیشتر مداقه کرد؟ مضاف بر اینکه حتی نام آن شهید عزیز نیز رسماً در یکی از نمایش‌های واهی از دهان منحوس نخست وزیر رژیم کودک‌کش بیرون آمده باشد. این روزها با مطرح شدن بعضی از سخنان غیرمعقول درباره مذاکره مجدد توسط برخی مسئولان رده بالای کشور مطرح کردنش از نان شب واجب‌تر است. چه کسی یا کسانی شک در ایالت متحده و هم پیمانانش به‌عنوان کشورهای پشتیبان این ترورها و اهداف شومشان دارند.؟


سید محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و تهران مرکزی: ترس دشمن از وجود امثال محسن فخری‌زاده برای همگان مشخص است و ترور و حذف فیزیکی این افراد تنها راه باقی‌مانده برای این بزدلان و نااهلان است که مانند دزدان ذلیل شب‌رو ناجوانمردانه و با شقاوت نقشه شوم خود را عملی می‌کنند؛ اما دشمن بداند که در سر خیال خام دارد، او فکر می‌کند «دکتر فخری‌زاده» آخرین نفر خواهد بود و با رفتنش تلاش‌هایش ابتر خواهد ماند و پس از رفتن محسن، دیگر کسی این مسیر را دنبال نخواهد کرد.


عبدالله خالصی دوست رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان: در پی جنایات مستمر جبهه استکبار علیه انقلاب اسلامی ایران،  بار دیگر دست پلید کوردلان و ایادی رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار به خون پاک یکی دیگر از فرزندان انقلابی کشورمان آغشته شد و دانشمند هسته‌ای «دکتر محسن فخری‌زاده» را که در راه توسعه علمی و پژوهشی کشور و حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کرد، ناجوانمردانه به شهادت رساند.


هدایت اسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان: خبر شهادت دانشمند بزرگ ایران اسلامی «دکتر محسن فخری‌زاده» رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ملت شهیدپرور ایران اسلامی را داغدار و بار دیگر چهرۀ خبیث استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی غاصب را نسبت به ایران اسلامی آشکارتر کرد.


بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی: دشمنان این خاک بدانند که این اقدام بزدلانه نه تنها از توان دفاعی و هسته‌ای کشور نخواهد کاست؛ بلکه از خون این شهید والامقام ده‌ها دانشمند برجسته دیگر سربرخواهند آورد. ما استادان بسیجی به نمایندگی از ملت بزرگ و انقلابی ایران از شورای عالی امنیت ملی و نیرو‌های مقتدر و مسلح کشور انتظار داریم با انتقامی سخت؛ پاسخی قاطع و پشیمان کننده به تروریست‌ها و حامیانشان داده و امنیت ملی ایران و همه آحاد مردم تأمین شود.


از دولت و مجلس شورای اسلامی انتظار داریم با تجدید نظر فوری در اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی و بازرسی‌های فراتر از مقررات بین‌المللی بازرسان آژانس هسته‌ای راه جاسوسی و به خطر انداختن جان فرزندان عزیز ملت ایران و دانشمندان هسته‌ای کشورمان را برای همیشه مسدود کنند.


دانشگاه آزاد اسلامی بهبهان: بار دیگر دست جنایتکار استکبار جهانی از آستین بیرون آمد و یکی از سربازان رهایی انسان‌ها را به شهادت رساند، سربازی که در کسوت علم و دانش درصدد شکست انحصار علم و فناوری غرب بود، این ترور ناجوانمردانه بیانگر شکست دشمن در جبهه‌های مختلف است و حاکی از آن است که هرگز نباید به آمریکا اعتماد کرد.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر: در پی جنایت آشکار ایادی استکبار از طریق اقدام پلید و منفور تروریستی در به شهادت رساندن یکی از دانشمندان کشور عزیزمان به جهانیان ثابت کرد که جامعه غرب و در رأس آنها آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب در راه رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ اقدامی فروگذار نکرده و دستان خود را به هر جنایتی آلوده می‌کنند؛ اما غافل از اینکه شهادت آرزوی هر فرد آزاده‌ایست که گام در راه مبارزه با استکبار می‌نهد.


شهادت بزرگانی مانند سردار دل‌ها شهید قاسم سلیمانی و شهید محسن فخری‌زاده نه تنها آزادمردان ایران زمین را مأیوس نخواهد کرد، بلکه اراده و عزم آهنین آنان را در تحقق پیروزی مستضعفین بر مستکبرین قویتر خواهد کرد و تا ریشه‌کن کردن ظلم در جهان از پای نخواهند نشست.


افشين صالحی رئيس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر: اقدام ناجوانمردانه استکبار جهانی  که حاکی از ضعف و ناتوانی آنهاست یک بار دیگر با  اقدامی زشت و پلید و با ترور یکی از  دانشمندان بزرگ میهن اسلامی‌مان  نشان داده شد و  این بار دانشمند هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران شهید محسن فخری‌زاده که یکی از مدیران متعهد و متخصص میهنمان بود.


نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار: استادان، مدیران، کارکنان و دانشجویان واحد گرمسار با محکوم کردن این جنایت و درخواست مجازات عاملان ترور اعلام می‌کنند که شهادت پرافتخار دانشمند بزرگ هسته‌ای به دست شیطان بزرگ و صهیونیست‌ها و ایادی جنایتکارش، نشان داد که پیروزی از آن مجاهدان این راه مبارک است و آنان که به این جنایت دل خوش کرده‌اند بدانند که اینگونه اقدامات کور و بزدلانه اراده جمهوری اسلامی ایران را در تداوم بدون تنازل سیاست مقاومت فعال قوی تر کرده و تلخکامی آنان را زود و شدید خواهد کرد.


 فرج‌الله براتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان: به شهادت رساندن این دانشمند عزیز هرچند مصیبتی بزرگ است؛ اما دشمن بداند که با این نوع ترورها نه تنها اراده و ایمان ما سست نمی‌شود؛ بلکه پایان عمر خبیث آنان را تسریع می‌کند، پیروان امام خمینی (ره) و سربازان امام خامنه‌ای، بزودی انتقامی سخت‌ از آنان خواهند گرفت.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته