دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 آذر 1394 - 21:53

نتایج هفته اول از دور دوم لیگ برتر/ انتقام نفت آبادان از دانشگاه آزاد

تیم بسکتبال نفت آبادان با پیروزی مقابل دانشگاه آزاد در هفته دهم لیگ برتر بسکتبال به صدرنشینی‌اش تداوم داد.
کد خبر : 54408

هفته اول از دور دوم لیگ برتر بسکتبال امروز برگزار شد که طی آن تیم‌های پتروشیمی بندر امام، شیمیدر تهران ، نیروی زمینی تهران ، پالایش نفت آبادان و شهرداری اراک موفق شدند بر حریفان خود غلبه نمایند.


در دیدارهای انجام شده و در شهر تبریز شهرداری این شهر مقابل حریف ته جدولی خود نیروی زمینی باخت 58بر53 را تجربه نمود تا دومین برد تیم تهرانی رقم بخورد.


همچنین تیم پالایش نفت آبادان در یک بازی حساس در سالن 17 شهریور آبادان به برتری 81بر68مقابل دانشگاه آزاد اسلامی تهران برسد و همچنان در صدر باقی بماند.ضمن اینکه این تیم شکست دور رفت را از شاگردان مصطفی هاشمی گرفت.


در تالار بسکتبال آزادی تهران هم تیمهای شیمیدر تهران و شهرداری گرگان مقابل هم صف آرایی نمودند که شیمیدر به مانند بازی رفت برتری این دیدار را به نام خود زد و به پیروزی 76بر72رسید.


در اصفهان هم آینده سازان میهن این شهر رو در روی شاگردان کسایی پور و شهرداری اراک قرار گرفتند و تن به شکست 90بر61 دادند تا به طور جدی به آینده خود بیاندیشند.


در آخرین بازی هم ثامن مشهد میزبان پتروشیمی بندر امام بود که مشهدیها نشان دادند برتری در بازی رفت اتفاقی بوده و این بار موفق به شکست حریف خود نشده و با نتیجه 83بر94 مغلوب شدند.


با ثبت این نتایج رده بندی سه تیم اول جدول دست نخورده باقی ماند و تیمهای پالایش نفت آبادان ، پتروشیمی بندر امام و شیمیدر تهران در رتبه های اول تا سوم قرار گرفتند .


نتایج کلی هفته اول از دور دوم به شرح زیر است :


شهرداری تبریز 53 - نیروی زمینی تهران 58


ثامن مشهد 83 - پتروشیمی بندر امام 94


پالایش نفت آبادان 81 - دانشگاه آزاد اسلامی 68


شیمیدر تهران 76 -شهرداری گرگان 72


آینده سازان میهن اصفهان 61 - شهرداری اراک 90


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته