دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
موسوی:

افزایش قیمت روغن متاثر از قیمت جهانی آن است

معاون نظارت بر کالاهای مصرفی و شبکه‌های توزیعی و اقتصادی سازمان حمایت گفت: افزایش قیمت روغن به دلیل افزایش قیمت ملزومات بسته‌بندی و ورق و همچنین افزایش قیمت جهانی انواع روغن (مورد تائید کمیته ارزی) بوده است.
کد خبر : 543588

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، سید داوود موسوی، معاون نظارت بر کالاهای مصرفی و شبکه‌های توزیعی و اقتصادی سازمان حمایت گفت: تصویب حداکثر افزایش قیمت مصرف‌کننده انواع روغن در بسته‌بندی‌های مختلف در ستاد تنظیم بازار با توجه به افزایش قیمت روغن خام و سایر هزینه‌ها از جمله ملزومات بسته‌بندی و ورق و همچنین افزایش قیمت جهانی انواع روغن (مورد تائید کمیته ارزی) بوده است.


موسوی با بیان این مطلب، افزود: ستاد تنظیم بازار حداکثر افزایش قیمت مصرف‌کننده انواع روغن در بسته‌بندی پت را 10 درصد و سایر انواع بسته‌بندی‌ها را ۱۳ درصد اعلام کرد.


وی ادامه داد: بر این اساس، قیمت احجام و بسته‌بندی‌های مختلف روغن توسط سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان محاسبه و در سامانه ۱۲۴ بارگذاری می‌شود.


معاون نظارت بر کالاهای مصرفی و شبکه‌های توزیعی و اقتصادی سازمان حمایت تصریح کرد: همچنین قیمت هر کیلوگرم روغن خام سویا و پالم در مبادی ورودی ۵۵ هزار ریال و قیمت هر کیلوگرم روغن خام آفتاب و کلزا در مبادی ورودی نیز ۶۰ هزار ریال تعیین شد.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته