دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی:

انقلاب اسلامی عزت و استقلال را به مردم ایران هدیه کرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه انقلاب اسلامی عزت، شرافت و استقلال را به مردم ایران هدیه کرده است، بیان کرد: به برکت این انقلاب شاهد پیشرفت‌های زیادی در جامعه بوده‌ایم.
کد خبر : 543434
17.jpg

محمود پوریوسف به مناسبت هفته بسیج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در ارومیه اظهار کرد که موفقیت سازمان‌ها و مراکز مختلف در رسیدن به اهداف و مأموریت‌های سازمانی منوط به داشتن مدیران و مجموعه کاردان و لایق بوده و آموزه‌های بسیج که بر پایه‌های دین مبین اسلام قرار دارد، این بستر را در جامعه فراهم کرده است.


وی اضافه کرد: بسیج همواره در کنار مردم، همراه مردم و مایه مباهات و افتخار نظام بوده و در هشت سال دفاع مقدس سلحشورانه از ایران اسلامی دفاع و لحظه‌های نابی را در تاریخ این سرزمین ثبت کرد.


رئیس دانشگاه  آزاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی عنوان کرد:‌ بسیج امروز نیز در عرصه‌های جهاد و میدان‌های فرهنگی، اقتصادی و سازندگی برای آبادانی این آب و خاک تلاش می‌کند.


عملکرد دانشگاهیان در کنار فعالیت فرهنگی جهاد با نفس باشد


پوریوسف با بیان اینکه انقلاب اسلامی عزت، شرافت و استقلال را به مردم ایران هدیه کرده است، بیان کرد: به برکت این انقلاب شاهد پیشرفت‌های زیادی در جامعه بوده‌ایم و برای ادامه این پیشرفت‌ها باید آرمان‌های امام و شهدا را در کارها مد نظر قرار دهیم.


وی تأکید کرد: در کارهای فرهنگی همه دانشگاهیان باید احساس مسئولیت کنند و در کنار نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی و معاونت فرهنگی دانشجویی، سایر حوزه‌ها به‌خصوص بسیج اساتید، کارکنان و بسیج دانشجویی نیز با افتخار در کار فرهنگی مشارکت کرده و با حساسیت در تحکیم ارزش‌ها و مبانی آرمانی انقلاب و اسلام از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: عملکرد دانشگاهیان در کنار فعالیت فرهنگی و اجتماعی باید در راستای جهاد با نفس باشد تا حقیقت زنده علمی را به‌دست آوریم و تقدیم جامعه کنیم .


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته