دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 آذر 1399 - 09:38
نامدار خبر داد؛

برگزاری وبینار ملی غذاهای فراسودمند در دانشگاه آزاد اسلامی زرین‌دشت

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرین‌دشت از برگزاری بینار ملی «غذاهای فراسودمند» در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 543050
index.jpg

آمنه نامدار در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا اظهار کرد که در راستای اجرای «دوشنبه‌های وبیناری»، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرین‌دشت با همکاری گروه صنایع غذایی این دانشگاه، وبینار ملی «غذاهای فراسودمند» را برگزار کرد.
 
وی اضافه کرد: این وبینار با راهبری اداره‌کل هدایت و توانمندسازی دانشجویی ستاد مرکزی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرین‌دشت برگزار شد.


رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرین‌دشت افزود: در این وبینار، حنان لشکری استادیار این دانشگاه و سخنران وبینار ملی «غذاهای فراسودمند» به معرفی غذاهای فراسودمند، تاریخچه و انواع آن پرداختند.


نامدار، آموزش درباره شناخت این دسته از مواد غذایی، مواد مؤثر موجود در آنها و آشنایی مصرف‌کنندگان با انواع آن را از محورهای وبینار برگزار شده معرفی کرد.


به گزارش آنا، در این وبینار به چگونگی تولید فرآورده‌های غذایی، فناوری‌های به کار گرفته در توسعه و بازار مصرف آنها اشاره شد.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته