دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مهر 1399 - 17:24
احمدزاده خبر داد؛

برگزاری وبینار چگونگی راه‌اندازی کسب و کار تولیدی توسط باشگاه پژوهشگران دانشگاه آزاد یزد

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد گفت: وبینار ملی چگونگی راه‌اندازی کسب و کار تولیدی در راستای اجرای دوشنبه‌های وبیناری باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان برگزار شد.
کد خبر : 524346
photo_2020-10-19_17-01-01.jpg

محمدرضا احمدزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در یزد، با اشاره به برگزاری وبینار چگونگی راه‌اندازی کسب و کار تولیدی اظهار کرد: این وبینار توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد یزد با راهبری اداره کل هدایت و توانمندی‌سازی دانشجویی باشگاه پژوهشگران برگزار شد.


وی افزود: در این وبینار مطالبی درباره اصول راه‌اندازی کسب و کار تولیدی محمدرضا اسلامی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد ارائه شد.


رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد اضافه کرد: با توجه به اینکه کشور نیازمند رونق کسب و کارهای تولیدی است، اهمیت دانستن  مراحل تولید از طرح اولیه گرفته تا اخذ مجوزهای لازم و راه‌اندازی کسب و کار بسیار ضروری و مهم است.


برگزاری وبینار چگونگی راه‌اندازی کسب و کار تولیدی توسط باشگاه پژوهشگران دانشگاه آزاد یزد


به گزارش آنا، فرآیند راه‌اندازی کسب و کار تولیدی بسیار پیچیده است و اگر افراد به تمام موارد اشراف نداشته باشند و به ریزه‌کاری‌های یک فرآیند توجه نکنند، علاوه‌بر ازدست‌دادن زمان، هزینه قابل توجهی را نیز از دست خواهند داد و افراد برای ورود به کار تولیدی حتماً می‌بایست تمام موارد را از قبل بررسی کنند و با یک برنامه‌ریزی حساب‌شده وارد کار تولیدی شوند.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته