دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 آذر 1399 - 16:44
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه:

بسیج هنر امام خمینی(ره) بود/ محرومیت‌زدایی؛ اهداف اصلی تشکیل بسیج

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در بیانیه‌ای به مناسبت هفته بسیج آورده است: امروز بسیج در زمینه‌ علم، ابتکار و نوآوری پیشرو است و این هنر امام خمینی(ره) بود.
کد خبر : 542932

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمانشاه، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه به مناسبت سالروز تشکیل بسیج دانشجویی بیانیه‌ای صادر کرد.


در این بیانیه آمده است: بسیجی که در سال 58 تشکیل شد، نیازهای آن روز را تأمین می‌کرد - این یک نیاز بود - امروز بسیج نوع نیازهای دیگری را برآورده می‌کند، مسائلی که امروز مطرح است، آن روز مطرح نبود.


در بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه عنوان شده است: امروز بسیج ما در زمینه‌ علم، ابتکار و نوآوری پیشرو است. این هم هنر امام بود. امام در نوشته‌ای که آذر 67 مرقوم کردند - یعنی آخر عمرشان، تقریباً 10 سال بعد از آن نوشته‌ اول - از دانشجویان و طلاب می‌خواهند که بسیج تشکیل بدهند؛ بسیج دانشجو و بسیج طلبه.


در این بیانیه مطرح شده است: این نشان‌دهنده‌ آن است که نیازی که کشور به روحیه‌ بسیجی دارد، مربوط به همه‌ زمینه‌ها می‌شود، از جمله زمینه‌هایی که در قلمرو حوزه‌های علمیه است و زمینه‌هایی که در قلمرو دانشگاه‌هاست. (بیانات مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان استان کرمانشاه)


بسیج  آماده برآوردن نیازهای انقلاب اسلامی است
 
در این بیانیه تأکید شده است: بسیج دانشجویی مفتخر است با فرمان پیر انقلاب امام خمینی(ره)، پا به عرصه وجود نهاده و از ابتدای تشکیل، ولایتمداری و آرمان‌های انقلاب را سرلوحه خود داشته است.


در این بیانیه توضیح داده شده است: کلمه بسیج به معنای فرد یا مجموعه‌ای است که آماده برآوردن نیازهای انقلاب است و دانشجو، جوان طالب علمی است که آینده در دست اوست. ترکیب این دو کلمه نشان‌دهنده علم‌محوری و آینده‌نگری بوده که در پی رفع مسائل کشور و برآوردن نیازهای انقلاب است.


در این بیانیه تبیین شده است: صد البته در طول سالیان بسیج دانشجویی با عمل در عرصه‌های مختلف سازندگی، محرومیت‌زدایی، شکوفایی علمی، مطالبه‌گری و ... عزم خود را ثابت کرده است.


در این بیانیه عنوان شده است: حال در سالروز صدور فرمان رهبر کبیر انقلاب مبنی بر تشکیل بسیج دانشجو و طلبه، دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امامین انقلاب، اعلام می‌دارند که همچون گذشته کوشش خود را در راستای حرکت به سمت اهداف بلند انقلاب اسلامی دریغ نکرده و به حرکت خود تا زمان رسیدن پرچم انقلاب به دست امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه الشریف ادامه خواهند داد.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته