دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
هفته دوم لیگ برتر فوتبال؛

مچ‌اندازی فکری و نکونام در ورزشگاه شهدای فولاد/ ذوب‌آهن در اندیشه برتری خارج از خانه

مربیان استقلالی در هفته دوم لیگ برتر فوتبال به چیزی جز پیروزی تیمشان نمی‌اندیشند و بدون شک دیداری تماشایی در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار می‌شود.
کد خبر : 541986
IMG-20200624-WA0109.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هفته دوم بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری سه دیدار پیگیری می‌شود و بدون تردید مهم‌ترین بازی در اهواز میان تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال تهران برگزار خواهد شد.


مس رفسنجان - گل‌گهر سیرجان


پس از سال‌ها لیگ برتر شاهد برگزاری دربی استان کرمان است. این دیدار را تیم‌های مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان برگزار می‌کنند تا ضعف تیم‌های مرکز استان عیان شود. گل‌گهر در گام نخست برابر سپاهان به برتری پر گل 3 بر یک رسید و در شرایط روحی روانی بسیار خوبی به دربی کرمان رسیده است. در مقابل مس رفسنجان در گام نخست برابر استقلال 2 بر صفر شکست خورد و این هفته در خانه و در ورزشگاه شهدای مس تلاش خواهد کرد تا مانع 6 امتیازی شدن تیم هم استانی خود شود و از جمع تیم‌های بدون امتیاز خارج شود.


ماشین‌سازی تبریز - ذوب‌آهن


ماشین‌سازی در گام نخست شکست سنگینی را برابر شهر خودرو متحمل شد و این هفته تلاش خواهد کرد تا نخستین پیروزی‌اش را کسب کند. در مقابل ذوب‌آهن که با اشتباه محرز تیم داوری در آخرین لحظات به جای سه امتیاز تنها یک امتیاز از فولاد گرفت، این هفته در اندیشه کسب سه امتیاز خارج از خانه است. وحید بیاتلو سرمربی دهه شصتی نماینده تبریز هفته قبل انتقادات شدیدی علیه مسئولان برگزاری مسابقات داشت و باید دید در گایان دیدار با ذوب‌آهن اگر نتیجه برخلاف انتظارش رقم بخورد چه واکنشی نشان می‌دهد. رحمان رضایی هم در تلاش است تا اولین پیروزی را در ورزشگاه بنیان دیزل برای نماینده اصفهان کسب کند و قطعاً عقب نمی‌نشیند.


فولاد خوزستان - استقلال تهران


استقلال در شرایطی با فولاد دیدار می‌کند که تجربه پیروزی برابر فولاد را در خانه این تیم دارد و در گام نخست برابر مس رفسنجان به پیروزی رسید. آبی‌ها با انگیزه زیادی در ورزشگاه شهدای فولاد به میدان می‌آیند و دلیل آن باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه است که مجوز استفاده از نفرات جدید را به کادر فنی می‌دهد. در مقابل فولاد که با اشتباه سهوی تیم داوری در هفته اول مغلوب ذوب‌آهن نشد در خانه به چیزی جز پیروزی فکر نمی‌کند. این دیدار جدال سرمربیان استقلالی نیز محسوب می‌شود. جواد نکونام و محمود فکری هدایت فولاد و استقلال را بر عهده دارند و مصافی تماشایی را رقم خواهند زد. فصل پیش نکونام در مصاف با فرهاد مجیدی برنده شد و این بار هم به پیروزی می‌اندیشد، هدفی که فکری نیز به دنبال تحققش است.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته