دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 آبان 1399 - 19:50
برای نخستین بار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند؛

وبینار تخصصی بحران انرژی در ایران برگزار شد

رئیس مرکز تحقیقات انرژی‌های تجدیدپذیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند اظهار کرد: وبینار تخصصی بحران انرژی در ایران برای نخستین بار در این واحد دانشگاهی برگزار شد.
کد خبر : 541926
1605698872-photo5873107189185492172.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از دماوند، سید‌مهدی حکیمی درباره موضوعات مطرح شده در وبینار تخصصی بحران انرژی در ایران و محقق شدن اهداف آن که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند برگزار شد، گفت: این وبینار تخصصی، نخستین وبینار برگزار شده در این واحد دانشگاهی بود که با استقبال دانشجویان همراه شد و اهداف مد نظر ما محقق کرد به‌طوریکه تعدادی از شرکت‌کنندگان متقاضی ادامه‌دار بودن این مدل وبینارها بودند.


حکیمی درباره‌ پیش‌بینی تعداد شرکت‌کننده‌ها نیز اظهار کرد: استقبال از وبینار بسیار بیشتر از انتظار ما بود و حدود 140نفر شرکت کردند که  این امر نتیجه همکاری حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در انجام تبلیغات موثر در شبکه‌های اجتماعی بود.


وی ادامه داد: با توجه به محدودیت زمانی و نبود امکان نظرسنجی، این کار در گروه تشکیل شده در فضای مجازی انجام شد که نتیجه مثبت بود.


رئیس مرکز تحقیقات انرژی‌های تجدید‌پذیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند درباره‌ ایجاد انگیزه در مخاطبان برای حضور در چنین برنامه‌هایی گفت: انتخاب موضوعات جدید و پر‌اهمیت در صنعت، دعوت از سخنرانان شناخته شده و متخصص، دادن گواهی‌نامه حضور به شرکت‌کنندگان و استفاده از تجارب صنعتگران به عنوان سخنران از جمله ایده‌های ما در ادامه این راه است.
انتهای پیام/۴۱۱۷/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته