دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آبان 1399 - 15:16
مهری در گفتگو با آنا مطرح کرد؛

کمک به دانشجویان با برگزاری وبینارهای کنترل خشم و استرس

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران‌غرب‌ گفت: با برگزاری وبینارهای ملی کنترل استرس و خشم در زمان کرونا و دیگر وبینارهای تخصصی برای ایجاد ایده‌های خلاقانه به دانشجویان کمک می‌کنیم‌.
کد خبر : 540761
IMG_0986.JPG

ابراهیم مهری در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا درباره اقدامات باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران‌غرب‌ در دوره کرونا اظهار کرد: در روزهای کرونایی بیش از هشت انتخابات موفق الکترونیکی برگزار کردیم که اردیبهشت 99 نخستین انتخابات با مشارکت بیش از 800 نفر را شاهد بودیم و چهار انجمن موفق به انتخاب هیئت‌ مدیره شدند و اکنون از فعال‌ترین انجمن‌ها هستند.


وی افزود: برگزاری بیش از 40 وبینار داخلی  در روزهای کرونایی با مشارکت بالا در حیطه‌های مختلف که خود یک رکورد بی‌نظیری است (جمعا بیش از 1400 نفر استفاده کردند)، برگزاری سه وبینار ملی و یک وبینار فرهنگی، برگزاری دو مسابقه ملی دانشجویی و دانش‌آموزی، دریافت پنج طرح پژوهشی، برگزاری نخستین وبینار مسابقه با شرکت بیش از 120 نفر، بزرگداشت روز گردشگری، کمک‌های نقدی به رزمایش مؤمنانه، توزیع ماسک، اخذ مجوز 6 انجمن جدید و برگزاری جلسات روزی با دانشگاه برای نودانشجویان، طراحی بیش از 100 سامانه بر‌خط ثبت‌نام، تقویت بسترهای مجازی، برندسازی انجمن‌ها شامل طراحی لوگو، ایجاد صفحات مجازی اختصاصی و تقویت بسترهای مجازی، افزایش اعضا به‌صورت کاملاً غیرحضوری از عملکردهای باشگاه در زمان کروناست.


رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران‌غرب گفت:  تولید محصولات کرونا را در  برنامه قرار داده‌ایم، اگرچه با برگزاری وبینار ملی کنترل استرس و وبینار کنترل خشم در زمان کرونا و وبینارهای تخصصی برای ایجاد ایده‌های خلاقانه برای رشته‌های مختلف در زمان کرونا مانند معماری، محیط‌زیست و گردشگری و ... سعی کردیم به دانشجویان کمک کنیم‌.


مهری با بیان اینکه در مسابقه صنعت و سلامت که در حال برگزاری است، انتظار خروجی مناسب در این حیطه را داریم، افزود: تولید آپ و محتوای آموزشی در دستورکار انجمن‌های علمی و باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان  قرار گرفته است.


انتهای پیام/۴۱۱۷/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته