دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بیماری مشکوک سوارز پیش از دیدار با بارسلونا

غیبت لوئیز سوارز مقابل بارسلونا باعث شده تا برخی تصور کنند او بیماری را بهانه‌ای قرار داده تا مقابل تیم مورد علاقه‌اش به میدان نرود.
کد خبر : 541438
1.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، خبر ابتلای لوئیز سوارز به ویروس کرونا باعث شد تا حواشی زیادی برای مهاجم اروگوئه‌ای ایجاد شود. او دیدار مقابل تیم ملی برزیل در انتخابی جام جهانی 2022 قطر، بارسلونا در لالیگا سانتاندر و دیدار با لوکوموتیو مسکو در لیگ قهرمانان اروپا را از دست داده و در قرنطینه خواهد بود.


در این میان غیبت در مصاف با بارسلونا باعث شده تا برخی هواداران اتلتیکو مادرید به تست مثبت او مشکوک شوند. سوارز علاقه زیادی به بارسلونا داشت و علت جدایی وی علاوه بر عدم تمایل رونالد کومان سرمربی بارسا، تقاضای تمدید قرارداد 4 ساله بود در شرایطی که پیشنهاد باشگاه تمدید 2 ساله بود. سوارز می‌خواست تا 37 سالگی در بلوگرانا بماند اما این اتفاق رخ نداد.


لوئیز سوارز در بارسلونا  196 گل و 15 عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و علی‌رغم میل باطنی به اتلتیکو مادرید پیوست و در آنجا قراردادی دو ساله با روژیبلانکوس امضا کرد. او در اتلتیکو مادرید طوفانی آغاز کرده و در 9 بازی که انجام داده 5 گل برای کارفرمایان جدید خود به ثمر رسانده است. با این وجود غیبت او مقابل بارسلونا مشکوک و عمدی به نظر می‌رسد چون برخی معتقدند او نمی‌خواهد برابر تیم مورد علاقه‌اش بازی کند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته