دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
لیونل مسی:

تعهد من به پیراهن بارسلونا دست‌نخورده باقی می‌ماند/ نقطه پایانی بر اختلاف نظرها می‌گذارم

کاپیتان تیم بارسلونا گفت: تعهد من به پیراهن و نشان بارسلونا کامل است و دست‌نخورده باقی می‌ماند.
کد خبر : 519641
lionel-messi.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سایت اسپورت سه‌شنبه شب عصاره صحبت‌های خود با لیونل مسی را منتشر کرده بود. این سایت کاتالانی بخش دیگری از صحبت‌هایش با فوق ستاره آرژانتینی را منتشر کرده است.


مسی پس از آنکه  لوئیز سوارز از این باشگاه جدا شد، درباره اینکه چرا اظهارنظر تندی علیه مسئولان باشگاه بارسا داشته است، اظهار کرد: من فقط آنچه را که در برخی لحظات احساس کردم برایم سخت بود را گفتم. می‌فهمم که بعضی از مردم فکر می‌کنند که باید همانند گذشته سکوت می‌کردم یا اینکه کارها را به حال خود رها می‌کردم، مانند کارهایی که پیش از این انجام داده بودم اما در چند هفته گذشته اتفاقات زیادی به من آسیب رساند و این شیوه بیان من بود.


وی با بیان اینکه با خوشبینی منتظر اتفاقات خوب است، افزود: مسئولیت اشتباهات خود را می‌پذیرم. ضمن اینکه معتقدم اگر اختلافات وجود نداشت، بارسلونا بهتر و قوی‌تر از گذشته بود. در حال حاضر ما باید برای کسب بهترین نتایج تمرکز کنیم و با تمام توان و تلاش در راه دستیابی به موفقیت‌های مشترک تیم و هواداران گام برداریم. باید متحد باشیم و در همان راستا حرکت کنیم. بعد از اختلاف نظرها می‌خواهم نقطه پایانی بر آنها بگذارم و امیدوارم که با همدلی به سمت موفقیت گام برداریم.


مسی همچنین تأکید کرد که تلاش کمتری نسبت به فصول گذشته نخواهد کرد. او تصریح کرد: کسانی که من را می‌شناسند می‌دانند که من توانایی‌های خود را برای رسیدن به پیروزی ارائه می‌کنم و کم کاری نخواهد کرد. تعهد من به پیراهن و نشان بارسلونا کامل است و دست‌نخورده باقی می‌ماند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته