دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ستاره فرانسوی مرد نامرئی بارسلونا شد

آنتوان گریزمان در بارسلونا افت کرده و از او به‌عنوان مرد نامرئی این تیم نامبرده می‌شود.
کد خبر : 519020
10.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، آنتوان گریزمان را می توان مرد نامرئی بارسلونا دانست. او که پس از قهرمانی با فرانسه در جام جهانی 2018 روسیه تقاضای زیادی از سوی هواداران بارسا برای پیوستن به تیمشان دریافت کرد و نهایتاً به تیم بارسلونا پیوست، از زمانی که به بلوگرانا آمده در موقعیتی متزلزل بازی می‌کند.


برخی معتقدند حضور لیونل مسی باعث شده تا گریزمان نتواند درخششی که در اتلتیکو مادرید و تیم ملی فرانسه داشته را در بارسلونا هم داشته باشد اما درخشش بازیکنانی چون آنسو فاتی ثابت کرد که مسی مانع پیشرفت هیچ بازیکنی در بارسلونا نیست.


گریزمان بازیکنی بزرگ است و بسیاری او را ستاره‌ای در کلاس جهانی می‌دانند و معتقدند این بازیکن کیفیت کافی را برای درخشش در لالیگا دارد. با این حال او روز به روز غمگین‌تر و ناامیدتر نسبت به گذشته می‌شود. رونالد کومان چالش بزرگی دارد تا بتواند انگیزه لازم را به مهاجم فرانسوی تیمش بدهد چون بارسلونا پول زیادی خرج کرد تا توانست گریزمان را جذب کند ولی این بازیکن نتوانسته به اندازه لازم بدرخشد.


در این میان نمایش درخشان لوئیز سوارز در اولین حضورش با پیراهن اتلتیکو مادرید باعث شده تا انتقادها به گریزمان و کومان بیشتر از گذشته شود. اگر بارسلونا نتواند فصل موفقی را سپری کند اعتراض‌ها به جدایی سوارز که در شرایط خوبی قرار دارد، بیش از گذشته خواهد شد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب