دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برتری رئال مادرید بر بارسلونا در جذب ستاره

ستاره جدید رئال مادرید در مقایسه با ستاره بارسلونا کارنامه موفق‌تری را ثبت کرده است.
کد خبر : 404693
Kante.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی این فصل خریدهای جدید داشته‌اند و احتمال دارد بازیکنان دیگری هم جذب کنند.


در میان خریدهای هر کدام از این دو تیم بازیکنی بهتر و مهم‌تر از دیگری بوده است. رئال مادرید ادن هازارد را از چلسی خرید و بارسلونا موفق شد آنتوان گریزمان را از اتلتیکو مادرید جذب کند.


در مقایسه این دو ستاره فوتبال مشخص می‌شود رئال مادرید خرید بهتری را نسبت به بارسلونا انجام داده است. با نگاهی به آمار فصل گذشته این دو بازیکن ادن هازارد 16 گل زده و گریزمان 15 بار دروازه حریفان باز کرده است. مهاجم بلژیکی رئال 15 پاس گل داده و مهاجم فرانسوی بارسلونا تنها 9 بار این کار را انجام داده است.


در پاس‌های کلیدی هازارد 98 پاس داده و گریزمان 78 بار موفق به انجام این کار شده است. در بخش دریبل‌های موفق و کامل مهاجم رئال 137 دفعه از بازیکنان حریف گذر کرده اما مهاجم بارسا 20 بار توانسته بازیکن رقیب را دریبل بزند. هازارد با 14 بار بهترین بازیکن زمین شدن نسبت به گریزمان که تنها چهار بار این عنوان را کسب کرده، عملکرد بهتری داشته است.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته