دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 آبان 1399 - 16:58
در مراسم کلنگ‌زنی مطرح شد؛

فاز نخست دانشگاه آزاد اسلامی بشاگرد چه زمانی به بهره‌برداری می‌رسد؟

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان بیان کرد: فاز نخست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز بشاگرد مهر سال آینده (سال تحصیلی 1400) به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر : 541083
لف.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرعباس، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی صبح امروز با حضور فریدون همتی استاندار هرمزگان، مجید مشکینی مشاور و نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیئت‌‌های امنای استانی، احسان کامرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان، حسین رئیسی نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان و مقامات سیاسی این استان کلنگ مجموعه آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز بشاگرد را بر زمین زد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در این مراسم، ساخت این مجموعه آموزشی را در راستای سیاست‌های ارتقای کیفی در بُعد آموزشی عنوان کرد و گفت: برای بالابردن کیفیت نیاز به زیرساخت داریم که با کلنگ‌زنی محل دانشگاه آزاد اسلامی مرکز بشاگرد شاهد ارتقای کیفی و کمّی خواهیم بود.


احسان کامرانی اضافه کرد: ساخت این پروژه در دو فاز مجزا انجام می‌شود که فاز نخست آن با زیربنای 360 متر و فاز دوم نیز با زیربنای یک‌هزار و 440 متر مربع با تکنولوژی سازه‌های فولادی پیش‌ساخته (LSF) و بودجه‌ای بالغ بر 140 میلیارد ریال پیش‌بینی و پیمانکار آن نیز مشخص شده است.


دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان تأکید کرد: فاز نخست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز بشاگرد مهر سال آینده (سال تحصیلی 1400) به بهره‌برداری می‌رسد.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته