دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 آبان 1399 - 16:25
در حاشیه کلنگ‌زنی مجتمع آموزشی عنوان شد؛

واکنش وزیر راه و شهرسازی به راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در بشاگرد

وزیر مسکن و شهرسازی در حاشیه کلنگ‌زنی مجتمع آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز بشاگرد عنوان کرد: راه‌اندازی دانشگاه در این منطقه محروم فرصتی برای دانش‌افزایی جوانان بااستعداد است.
کد خبر : 541077
55555.jpg

یه گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرعباس، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی صبح امروز با حضور فریدون همتی استاندار هرمزگان، مجید مشکینی مشاور و نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیئت‌‌های امنای استانی، احسان کامرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان، حسین رئیسی نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان و مقامات سیاسی این استان کلنگ مجموعه آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز بشاگرد را بر زمین زد.


اسلامی در حاشیه کلنگ‌زنی این مجموعه، دانشگاه را ضرورتی اجتناب‌ناپذیر برای مناطق کمتر توسعه‌یافته خواند و گفت:  امیدواریم با راه‌اندازی این دانشگاه در مناطق کمتر توسعه‌یافته و محروم جوانان با کسب مهارت و علم‌آموزی موجب رشد و شکوفایی خود و منطقه‌شان شوند و مهارت‌های کسب کرده خود را در راستای پیشرفت شهر خود به کار بگیرند.


وی با ابراز رضایت از راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در منطقه بشاگرد افزود: راه‌اندازی دانشگاه در این منطقه محروم فرصتی برای دانش‌افزایی جوانان بااستعداد  است.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته