دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آذر 1394 - 11:02
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با آنا خبر داد

ترافیک نیمه‌سنگین در 3 محور مواصلاتی استان ایلام/ بارش برف و باران در ۳ استان کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با بیان اینکه محورهای مواصلاتی استان ایلام دارای ترافیکی نیمه‌سنگین است، گفت: در اکثر محورهای استان چهارمحال و بختیاری و محور هراز در استان مازندران بارش باران گزارش شده است.
کد خبر : 53489

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: هم اکنون ترافیک در محور مهران به ایلام، ایلام به سرابله و همچنین ایلام به کرمانشاه در استان ایلام نیمه‌سنگین گزارش شده است.


وی با اشاره به بارش برف در محورهای خمین- اسلام‌آباد، ماهدشت و قرهک در استان کرمانشاه افزود: در محورهای کوهرنگ، مسجدسلیمان، گردنه‌های چری و شاه‌منصوری در استان چهارمحال و بختیاری نیز بارش برف اعلام شده است.


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا عنوان کرد: در اکثر محورهای استان چهارمحال و بختیاری و محور هراز در استان مازندران بارش باران گزارش شده است.


سرهنگ رحمانی با بیان اینکه وضعیت ترافیک در مرزهای شلمچه و چزابه روان گزارش شده است، گفت: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته