دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 آذر 1394 - 11:28
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفت‌و‌گو با آنا:

ترافیک نیمه سنگین در محور ایلام به مهران

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور از زائران حسینی خواست از پارک خودروهای خود در مسیرهای تردد به شدت خودداری کنند و گفت: ترافیک در محور ایلام به مهران همچنان نیمه سنگین است.
کد خبر : 53015

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به اینکه همچنان ترافیک در محور ایلام به مهران نیمه سنگین است، اظهار کرد: تدابیری در نظر گرفته شده است تا وسایل نقلیه عمومی برای انتقال زائران به مرزهای غربی از مرزهای چزابه و شلمچه استفاده کنند.


وی با بیان اینکه زائرینی که با وسایل نقلیه عمومی قصد عزیمت به عتبات عالیات در اربعین حسینی را دارند، باید به سمت مرزهای چزابه و شلمچه حرکت کنند، افزود: زائرانی که از وسایل نقلیه شخصی برای سفر به ایلام استفاده می‌کنند، از پارکینگ‌های در نظر گرفته شده در این مسیر استفاده کنند و از پارک کردن خودرو در معابر منتهی به مرزها و جاده‌های مواصلاتی خودداری کنند.
سرهنگ رحمانی تاکید کرد: پارک خودروها در مسیر مانع از تردد می‌شود به همین جهت خودروهای در مسیر پاک‌سازی می‌شوند.


رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور ادامه داد:سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند و عبور و مرور به صورت روان در جاده‌های مواصلاتی برقرار است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته