دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در سومین دوره؛

دانشجوی دکتری واحد تبریز پژوهشگر برتر جشنواره پایان‌نامه‌های ایران شد

دانشجوی دکتری حقوق خصوصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز موفق به کسب عنوان پژوهشگر برتر سومین دوره جشنواره پایان‌نامه‌های برتر ایران (جایزه ویژه پروفسور حسابی) شد.
کد خبر : 529882
000000000.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، سکینه اسدزاده دانشجوی دوره دکتری حقوق خصوصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز موفق به کسب عنوان پژوهشگر برتر و دانشجوی برتر در سومین دوره جشنواره پایان‌نامه‌های برتر ایران (جایزه ویژه پروفسور حسابی) شد.


استاد راهنمای اسدزاده در مقطع کارشناسی‌ارشد ابراهیم شعاریان ستاری بوده و این دانشجو در حال نگارش و تحریر رساله دکتری خود با عنوان «تئوری نجات قرارداد در معرض بی‌اعتباری » با راهنمایی عباس کریمی استاد ممتاز حقوق دانشگاه تهران و مشاوری مختار نعم رئیس دانشکده حقوق، الهیات و علوم سیاسی و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز است.


بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره پایان‌نامه‌های برتر ایران، جشنواره پایان‌نامه‌های برتر ایران در پایان هر ترم تحصیلی دانشگاهی با حمایت طیف وسیعی از دانشگاه‌ها، مراکز علمی و تحقیقاتی ایران اسلامی برگزار می‌شود.


هدف جشنواره انعکاس دستاوردهای جامعه علمی، آموزشی و صنعتی سراسر کشور، داوری، بررسی و درجه‌بندی پایان‌نامه‌ها، مقالات، طرح‌های پژوهشی و کتاب‌های علمی تألیف شده در دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی و در نهایت گردآوری و انتشار برترین آثار در یک مجموعه واحد است.


هدف اصلی این جشنواره هدفمند کردن تحقیقات و پژوهش‌های علمی انجام گرفته در دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی ایران از قبیل پایان‌نامه‌ها، مقالات، کتاب‌ها و طرح‌های پژوهشی است تا پژوهش‌های علمی انجام شده توسط دانشجویان و دانشگاه‌ها در مسیر رفع مشکلات اصلی و اساسی کشور تعریف شوند.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته