دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 آذر 1394 - 09:59
ملکی عنوان کرد

جذب بیش از 150 عضو هیات علمی در دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان تا پایان امسال

ششمین جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان با حضور روسای واحدها و مراکز آموزشی استان تشکیل شد.
کد خبر : 52953

به گزارش خبرنگار آنا، در این جلسه دکتر یدالله ملکی دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان گفت: جلسات شورای اداری استان بسیار مورد اهتمام ریاست عالی دانشگاه است و سازمان مرکزی گزارش این جلسات را از مرکز استان دریافت می‌کند.


وی از راه‌اندازی اتوماسیون اداری دانشگاه آزاد اسلامی استان خبر داد و گفت: به زودی تمامی واحد‌ها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان به سیستم اتوماسیون اداری تجهیز خواهند شد.


ملکی یکی از مهم‌ترین راه‌های کسب درآمد غیرشهریه‌ای را فعال شدن آزمایشگاه‌ها و طرح سا‌ها (سامانه آزمایشگاه‌های همکار آزاد) و برگزاری دوره‌های کوتاه مدت آموزشی برشمرد و افزود: دکتر میرزاده تأکید فراوانی بر عملی شدن شعارهای دانشگاه آزاد اسلامی دارد و تاکید دارد که کاهش تدریجی شهریه در رشته‌های کم متقاضی حرکت به سوی کاهش وابستگی به شهریه‌های دانشجویی است.


وی گفت: با توجه به اینکه برنامه و بودجه واحد‌ها پایش مجدد خواهند شد و به همین دلیل رؤسای واحد‌ها خود باید به برنامه و بودجه واحد تا حدودی مسلط باشد. به همین دلیل باید جلسات هفتگی برگزار شود و برنامه برای تجمیع به مرکز استان ارسال کنند.


ملکی در خصوص فعالیت‌های تشکل‌های دانشجویی بر اجرای دقیق بخش نامه‌ها و برخورد عادلانه با تشکل‌های دانشجویی تأکید کرد و از واحد‌ها خواست که تشکل‌های دانشجویی را درگیر امور علمی و ورزشی کنند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان گفت: بر اساس تعهدی که دانشگاه آزاد اسلامی به وزارت علوم داده است تا پایان سال ۹۴ باید ۵۰۰۰ نفر عضو هیأت علمی جدید جذب شود که رؤسای استان‌ها مسئول انجام این امر هستند.


وی سهم استان لرستان از این تعداد را ۱۵۴ نفر عنوان کرد و گفت: در استان باید تلاش کنیم که این تعداد عضو هیأت علمی را در رشته‌هایی که به تصویب نهایی رسیده جذب کرده و کسری هیأت علمی این رشته‌ها را جبران کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته