دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی میانه:

افراد با تکنیک‌های زبان بدن در ارتباطات غیرکلامی توانمند می‌شوند

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه گفت: یادگیری تکنیک‌های زبان بدن باعث می‌شود که افراد در ارتباطات غیرکلامی توانمند شوند.
کد خبر : 526041
0u_3.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از میانه، عباس نعمتی در وبینار ملی«آشنایی با فن بیان و زبان بدن (Body language) در رفتارهای غیرکلامی» اظهار کرد: یادگیری تکنیک‌های زبان بدن باعث می‌شود که افراد در ارتباطات غیرکلامی توانمند شوند و با استفاده بهینه از تکنیک‌های زبان بدن بتوانند در ارتباطات و مذاکرات اجتماعی و کاری موفق باشند.


رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه افزود: زبان بدن به مجموعه رفتارهای غیرکلامی و فیزیکی اطلاق می‌شود که در آن فرد بدون صحبت کردن، توانایی انتقال پیام و برقراری ارتباط با دیگران را دارد و نخستین زبانی که نیاز به یادگیری آن بوده، زبان بدن است که باید توجه بیشتری به آن شود.


شهرام محمدی مدیرعامل شرکت Seagule نیز در این وبینار مطالبی درباره آشنایی با اصول و فنون مذاکره (فن بیان)، مهارت‌های مذاکره، آشنایی با زبان بدن، آشنایی با فن چهره شناسی، انواع استراتژی‌های مذاکره و نیز انواع روش‌های مذاکره در بازاریابی بیان کرد.



به گزارش آنا، وبینار ملی«آشنایی با فن بیان و زبان بدن (Body language) در رفتارهای غیرکلامی»  توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه و با راهبری اداره کل هدایت و توانمندسازی دانشجویی ستاد مرکزی باشگاه برگزار شد.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته