دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رسول پناه همچنان مورد حمایت وزیر ورزش/ فعلاً خبری از برکناری نیست

سرپرست باشگاه پرسپولیس با وجود همه اتفاقات اخیر در این باشگاه مورد حمایت وزیر ورزش قرار دارد.
کد خبر : 525184
10.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سرپرست باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر با اظهاراتش علیه یحیی گل‌محمدی و شجاع خلیل‌زاده حسابی جنجال‌ساز شده است.


صحبت‌هایی که او در بین یکسری هوادار و خبرنگار مطرح کرده اما فکر نمی‌کرد حرفهایش ضبط و در شبکه‌های اجتماعی پخش شود.


اگرچه بخش اعظمی از حرف‌های رسول‌پناه در مورد گل‌محمدی و خلیل‌زاده دور از واقعیت نیست و جای نقد بسیار دارد اما نحوه بیان این صحبت‌ها و مطرح کردن آنها بین چند هوادار اصلا نمی‌تواند برای هیچ مدیری جای توجیه بگذارد.


عملکرد رسول پناه در چند ماه اخیر و اقدامات اخیرش در پرسپولیس به هیچ عنوان مورد رضایت هواداران تیمش نبوده اما این دلیل نمی‌شود جایگاه وی در تیم فینالیست لیگ قهرمانان به خطر بیفتد.


واقعیت این است که رسول پناه به خاطر دوستی دیرینه‌اش با وزیر ورزش از حمایت شدید او برخوردار است. اگر غیر از این بود او چنین جسارتی پیدا نمی‌کرد که به آن شکل علیه سرمربی و بازیکن محبوب تیمش موضع بگیرد‌.


در حال حاضر نیز برخلاف انتظار هواداران پرسپولیس وزیر ورزش قصد برکناری سرپرست این باشگاه را ندارد و احتمالا با یک تذکر به وی بسنده خواهد کرد.


رسول‌ پناه خودش نیز به هیچ وجه قصد استعفا ندارد و می‌خواهد حداقل تا فینال آسیا سرپرست باشگاهش بماند تا در صورت قهرمانی احتمالی پرسپولیس با افتخار در مورد عملکردش حرف بزند.


انتهای پیام/


 


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته