دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حمید درخشان در گفتگو با آنا:

شرایط پرسپولیس در شان فینالیست آسیا نیست/ اصلی‌ترین مشکل نبود اعتماد است

پیشکسوت پرسپولیس گفت: اصلی‌ترین مشکل پرسپولیس نبود اعتماد بین بازیکنان و مدیران است.
کد خبر : 525105
1.jpg

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره شرایط پرسپولیس و فسخ قرارداد برخی از بازیکنان گفت: واقعیت این است که شرایط در باشگاه پرسپولیس اصلاً خوب نیست و متاسفانه مشکلاتی به وجود آمده که شاهد این اتفاق‌ها هستیم البته به نظرم وظیفه اصلی مدیریت حل کردن مشکلات یکی پس از دیگری است  اما می بینیم که هر روز یک مشکل تازه اضافه می‌شود.


وی گفت: البته جریمه‌های زیادی که از سوی فیفا علیه پرسپولیس صادر شده طبیعی است که این شرایط را برای باشگاه پرطرفدار پایتخت رقم بزند اما نکته‌ای که نباید از آن غافل شد، اینکه مدیران باشگاه‌ها باید به درآمدزایی برسند و از طریق برند باشگاه و قدمتی که پرسپولیس دارد، منابع مالی مشخصی را برای این تیم مهیا کنند، اما متاسفانه می‌بینیم که آنها فقط مشکلات را مطرح و راه حلی برای آن پیدا نمی‌کنند.


درخشان با تاکید بر اینکه اصلی‌ترین مشکل پرسپولیس نبود اعتماد بین بازیکنان و مدیران باشگاه است، اظهار کرد: متاسفانه وعده‌های زیادی به بازیکنان داده شد و به آنها عمل نکردند و همین موضوع موز موجب شد که اعتماد بین طرفین از بین برود. این مسئله برای باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس اصلاً خوب نیست. به عنوان مثال محسن ربیع‌خواه و محمد انصاری دو بازیکن تاثیرگذار تیم پرسپولیس اما شکل جدایی آنها اصلاً خوب نیست. به نظرم باید شأن بازیکنان حفظ شود، چراکه این موضوع ممکن است در آینده بازیکنان دیگر هم تاثیر بگذارد. نباید انگیزه بازیکنان از بین برود.


 پیشکسوت پرسپولیس عنوان کرد: تیم پرسپولیس امسال شرایط خوبی برای قهرمانی در آسیا دارد این اتفاق ممکن است تا سال ها تکرار نشود و باید قدر آن را بدانیم و بهترین شرایط را برای قهرمانی این تیم در آسیا فراهم کنیم اما شرایط این روزهای پرسپولیس در شرع فینالیست لیگ قهرمانان آسیا نیست و مسئولان باید این موضوع را حل و فصل کنند در این شرایط طبیعی است که هواداران ناراحت باشند اما من از همه آنها می خواهم که کمی صبور باشند و فرصت به مدیران باشگاه بدهند تا شرایط به وجود آمده را حل و فصل کند البته که بازیکنان و کادر فنی با تمام وجود برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند.


انتهای پیام/۴۰۵۷/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته