دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 آبان 1399 - 13:06
در هفته گرامیداشت نیروی انتظامی صورت‌ گرفت؛

بازدید مسئولان انتظامی استان از دستاوردهای شبکه مجازی سمای یزد

معاون اجتماعی انتظامی استان یزد از دستاوردهای شبکه مجازی سمای یزد بازدید کرد و تفاهم‌نامه همکاری درباره آموزش‌های جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی امضا شد.
کد خبر : 524960
IMG-20201022-WA0035.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از یزد، محمد‌رضا مزيدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی‌ استان يزد گفت: امسال شعار هفته  نيروی انتظامی‌، شعار با هم برای امنيت و سلامت است و همه افراد جامعه‌ در رابطه با سلامت و امنيت و رعايت آن به‌ویژه در فضای مجازی مسئول هستند.


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی‌ استان يزد افزود: شناخت و آگاهی اوليای دانش‌آموزان نسبت به وضعيت كنونی و حضور دانش‌آموزان در فضای مجازی  و برقراری ارتباط صميمانه و ايجاد تعامل مثبت با فرزندان از اهميت ويژه‌ای‌ برخوردار است.


این‌ مسئول انتظامی‌ بیان کرد: امروز اوليا و دانش‌آموزان با بهره‌گيری‌ از توصيه‌های‌ پليس در رابطه با تهديدها و خطرات مترتب بر فضای مجازی  می‌توانند  از بسياری‌ از خطرات مصون بمانند.


امنیت و سلامت از ضروریات جامعه است


محمدرضا رحيمی زارچی، دبير شورای نظارت وهماهنگی سمای استان يزد گفت: امروز دو مولفه امنيت و سلامت از ضروريات جامعه است و در بحث امنيت مديون دليرمردی‌‌های دلاور‌مردان نيروی‌انتظامی هستيم.


وی با تشكر از تلاش جامعه پزشكی‌ بيان کرد: از مهم‌ترين رسالت مدارس سما، آگاهی‌بخشی‌ به دانش‌آموزان نسبت به‌رعايت دو مولفه امنيت و سلامت است‌ و آشنايی‌ با کارکنان‌ پرتلاش‌ و خدمات ارزنده آنان‌ در هردو عرصه است.


دبير شورای‌ نظارت وهماهنگی‌ سمای استان يزد خاطرنشان کرد: با‌ گراميداشت هفته نيروی‌ انتظامی‌ و قدردانی‌ از دلاورمردی‌های‌ نيروهای نظامی و انتظامی‌ در راستای‌ ايجاد امنيت در جامعه، این مراسم برای بيش از هزار و ۵۰۰ نفر از دانش‌آموزان سما به‌صورت مجازی و آنلاين قابل‌مشاهده است تا با خدمات‌ نيروی‌‌ا‌نتظامی‌ و يگان ويژه استان يزد آشنايی‌ پيدا کنند.


در این مراسم با برقراری‌ ارتباط تصويری آنلاين میان‌ دو نفر از دانش‌آموزان حاضر در منزل، به‌نمايندگی از جامعه دانش‌آموزی‌ سمای‌ استان از تلاش‌های‌ نيروی‌ انتظامی‌ قدردانی‌ کردند‌.


حضور کادر یگان ویژه نیروی‌ انتظامی در کلاس‌های مجازی


موسی‌الرضا گلوی فرمانده‌ يگان‌ويژه استان يزد به‌همراه معاونان خود با حضور در كلاس‌های‌ درس از نحوه برگزاری كلاس‌های‌ آموزش‌مجازی سما به‌صورت مستقيم آشنا شد و در بستر فضای‌ مجازی‌ با دانش‌آموزان و اوليای‌ آنان‌ ارتباط مجازی داشتند.


از ديگر برنامه‌های این مراسم‌، افتتاحيه و بازديد مسئولان از نمايشگاه يگان ويژه، نمايشگاه حجاب و عفاف و كتاب نيروی انتظامی‌، نمايشگاه دستاورد‌ها و مهارت‌های‌ دستی‌ دانش‌آموزان سما، قدردانی‌ از مسئولان ارشد نيروی‌ انتظامی به‌نمايندگی‌ از کارکنان‌ خدوم انتظامی استان، قدردانی‌ از خانواده شهدای‌ نيروی انتظامی، خانواده دانش‌آموز كارمند در نيروی انتظامی و ياوران امنيت بود.


امضای‌ تفاهم‌نامه‌ همکاری‌ میان‌ سما و معاون اجتماعی انتظامی‌ استان یزد


از مهم‌ترین دستاوردهای این برنامه، امضای‌ تفاهم‌نامه همکاری حوزه سمای‌ یزد با حوزه معاونت اجتماعی نیروی انتظامی یزد در رابطه با آموزش و برگزاری دوره‌های آشنایی راه‌های جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی برای دانشجویان دانش‌آموزان و اولیای‌ آنان‌ بود.


انتهای‌ پیام/۴۱۱۷/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته