دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ملکان:

نیروی انتظامی در مقابله با ناامنی و جرائم مقتدرانه عمل می‌کند‎

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان گفت: نیروی انتظامی در ایران اسلامی در عین مردمی‌بودن و داشتن پایگاه اجتماعی قوی در مقابله با ناامنی و جرائم نیز مقتدرانه عمل می‌کند.
کد خبر : 524777
image_2020_10_20-13_8_52_506_LCz.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ملکان، هدایت اسلامی در دیدار با فرمانده انتظامی ملکان به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: امروز پلیس در ایران اسلامی در عین مردمی‌بودن و داشتن پایگاه اجتماعی قوی در مقابله با ناامنی و جرائم نیز مقتدرانه عمل می‌کند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان با اشاره به انواع وظایف و مسئولیت‌های نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: خوشبختانه نیروی انتظامی در همه مأموریت‌ها و وظایف محول‌شده تاکنون موفق عمل کرده و خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی انجام‌شده قابل قدردانی است.


جرائم خشن و سنگین در شهرستان ملکان تقریباً وجود ندارد


فرمانده انتظامی ملکان نیز در این دیدار با قدردانی از تعامل و همکاری‌های خوب دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: خدمت و جلب رضایت و تکریم مردم جزء وظایف و اهداف اصلی پلیس محسوب می‌شود و تلفن شبانه‌روزی 197 در همین راستا آماده دریافت انتقادها و شکایات شهروندان است.


محمدتقی سلطانی از شهرستان ملکان به‌عنوان شهرستان فاقد جرایم خشن یاد کرد و افزود: با توجه به بومی‌بودن منطقه و از طرفی پایین‌بودن جمعیت مهاجر، جرائم خشن و سنگین در ملکان تقریباً وجود ندارد.


وی سرقت از خانه‌باغ‌ها را از عمده جرائم در ملکان دانست و بیان کرد: با توجه به کشاورزی‌بودن منطقه، سرقت از خانه‌باغ‌ها در این شهرستان بیشتر اتفاق می‌افتد و ضروری است باغداران عزیز به نصب دوربین و یا بالابردن امنیت خانه‌باغ‌های خود اقدام کنند.


فرمانده انتظامی ملکان از پایین‌بودن میزان سرقت از واحدهای تجاری و مسکونی در شهرستان ملکان خبر داد و اضافه کرد: سرقت‌های اتفاق‌افتاده نیز در حد سرقت‌های خُرد بوده که در همین راستا نیروی انتظامی ملکان انتظار دارد شهروندان با نصب دوربین مداربسته در ورودی کوچه‌ها و بازار در این خصوص اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته