دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در همایش بسیج واحد ممقان

سردار جعفری: سلاح هسته‌ای ما بسیج است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی تاکید کرد: ما در فکر ساختن سلاح هسته‌ای نیستیم بلکه سلاح هسته‌ای ما بسیج است هر بسیجی یک بمب اتمی بر علیه دشمنان است و ترس دشمنان نه از قدرت نظامی ایران بلکه از تفکر بسیجی جوانان این کشور است.
کد خبر : 52484

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سردار عزت اله جعفری در همایش بسیج، خودباوری، جهاد علمی که با هدف ترویج فرهنگ تفکر بسیجی در بین دانشگاهیان به ویژه دانشجویان در واحد ممقان برگزار شد، با تبریک هفته بسیج و با توجه به جمله امام خمینی که «بسیج شجره طیبه است» گفت: تمامی کسانی که در راستای دفاع از انقلاب، شرف و ناموس، قرآن، وطن و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب کمر همت ببندند، بسیجی‌اند. بسیجی شور و عشق است و اگر این شور در راه اباعبدالله (ع) و در راه عشق به ولایت باشد خالصانه خواهد بود.


فرمانده پیشین توپخانه و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ایران اسلامی با وجود بسیج و توانمندیهای آن به اوج اقتدار جهانی دست یافته و با تفکر بسیجی و جهاد علمی جوانان کشورمان توانسته است جایگاه رفیعی را در سطح بین المللی در عرصه‌های علمی و نظامی به خود اختصاص دهد.


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی دستیابی به فناوری‌های عظیم هسته‌ای را مدیون تفکر بسیجی دانست و گفت: موفقیت‌های دانشمندان ایرانی در عرصه علمی و به‌ویژه هسته‌ای باعث شده تا شش کشور قدرتمند جهان با ما به مذاکره بنشینند.


اسلامی: تفکر بسیجی نقش بسیار مهمی در توسعه و پیشرفته دانشگاه آزاد اسلامی داشته و هفته بسیج فرصت مغتنمی است تا بتوانیم دستاوردهای تفکر بسیجی را به نسل جوان به ویژه دانشجویان منتقل کنیم

در ادامه همایش نورالدین عافی، از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و راوی کتاب گرانسنگ نورالدین پسر ایران با تبریک هفته بسیج به بیان خاطرات خود از دوران حضور در جنگ تحمیلی پرداخت.


رییس دانشگاه آزاد اسلامی ممقان نیز با خیرمقدم گویی، تقارن سالروز تشکیل بسیج با ایام سوگواری امام حسین (ع) را تناسب حقیقت بسیج با هویت شیعه دانست و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به فرمان امام تأسیس شده و با تفکر بسیجی اداره و پیش می‌رود.


آرش اسلامی افزود: تفکر بسیجی نقش بسیار مهمی در توسعه و پیشرفته دانشگاه آزاد اسلامی داشته و هفته بسیج فرصت مغتنمی است تا بتوانیم دستاوردهای تفکر بسیجی را به نسل جوان به ویژه دانشجویان منتقل کنیم.


وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد به عنوان یکی از فراگیر‌ترین و بزرگ‌ترین تشکل دانشجویی کشور است اظهار کرد: رسالت بسیج دانشجویی به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله) در چهار محور رسالت علمی و پژوهشی، رسالت سیاسی و تعمیق بصیرت سیاسی، تعمیق بصیرت اعتقادی و احیای روحیه جهادی تعریف شده است و امیدواریم این دانشگاه فعال‌تر از گذشته بتواند از عهده این رسالت خطیر برآید.


رییس آموزشکده سما و رییس شورای شهر ممقان نیز در این همایش گفت: دانشگاه آزاد ممقان یک موهبت بزرگ الهی برای این شهر است.


وحید رخشا گفت: بسیجی یعنی مهندس نظام که آماده تبعیت از دستورات معمار نظام اسلامی، حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری است.


رضا سامی فرمانده ناحیه سپاه آذرشهر نیز با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد شهدای بسیجی در این همایش گفت: به فضل خداوند و به برکت بسیج در مقابل دکترین نفوذ بعد از برجام خواهیم ایستاد.


در پایان همایش با اهداء لوح تقدیر از بسیجیان نمونه در عرصه علم و فرهنگ تجلیل شد.


همایش بسیج خودباوری جهاد علمی برای گرامیداشت هفته بسیج به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و آموزشکده سما ممقان و همکاری امور فرهنگی و روابط عمومی و اطلاع رسانی این دانشگاه در آذرماه سال جاری در تالار شهرداری ممقان برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته