دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مهر 1399 - 16:50
به‌منظور نظرسنجی و کسب رأی مردمی؛

«سیستم هشدار خوردگی و پارگی تسمه‌تایم خودرو» به «میدون» می‌رود/ زوج مخترع اردبیلی برنده میدان می‌شوند؟

سیستم هشدار خوردگی و پارگی تسمه‌تایم خودرو اختراع زوج موفق اردبیلی و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مسابقه بزرگ «میدون» راه یافت.
کد خبر : 524060
000000000.jpg

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا، سیستم هشدار خوردگی و پارگی تسمه‌تایم خودرو اختراع زوج موفق اردبیلی و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل به پخش برنامه و مسابقه بزرگ میدون از شبکه ۳ سیما راه یافته و روز دوشنبه ۲۸ مهر ساعت ۲۲.۳۰ با دیگر رقیبان در این برنامه رقابت خواهد کرد.




**بیشتر بخوانید:


ویژگی‌های سیستم هشدار تسمه‌تایم خودرو چیست؟


دیگر نگران «تسمه‌تایم» خودروتان نباشید




بهمن طاهری عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل (مدیرعامل) و مهسا صداقت دانشجوی دکتری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در رشته الکترونیک (مدیر تولید) به‌عنوان نخستین تولیدکننده سیستم هشدار خوردگی و پارگی تسمه‌تایم خودرو در دنیا در برنامه این هفته میدون از اختراع و کار تولیدی خود دفاع خواهند کرد.


سیستم هشدار خوردگی و پارگی تسمه‌تایم خودرو


مردم و علاقه‌مندان به این برنامه بعد از پخش از شبکه 3 در نظرسنجی برنامه و رأی مردمی شرکت می‌کنند و برنده با رأی آنان انتخاب می‌شود.


واحد فناور  «آریا راد» سیستم هشدار خوردگی و پارگی تسمه‌تایم خودرو در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل مستقر است و به‌منظور تبدیل به شرکت دانش‌بنیان در مرحله داوری قرار دارد.



انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: اختراع
ارسال نظر
هلدینگ شایسته