دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 ارديبهشت 1399 - 14:33
با حضور مسئولان دانشگاهی در اردبیل؛

سیستم هشدار تسمه‌تایم به بهره‌برداری رسید

سیستم هشدار تسمه‌تایم با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل به بهره‌برداری رسید.
کد خبر : 487775
b1200.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اردبیل، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از سیستم هشدار تسمه‌تایم اظهار کرد: «حمایت واقعی از مخترعان و پژوهشگران سبب ایجاد امیدواری در نسل جدید خواهد شد. در همین راستا باید دانشگاه‌ها پیشرو باشند و با حمایت سایر نهادها هم‌افزایی ایجاد شود و این اختراعات و پژوهش‌های کاربردی در صنعت مورد استفاده قرار گیرد. این عمل موجب جهش در  توسعه خواهد شد.»


رسولی ادامه داد: «سیستم هشدار تسمه‌تایم مشکل بسیار بزرگ و مورد نیاز شرکت‌های خودروسازی دنیا را برطرف می‌کند و از همه مهم‌تر موجب افزایش ایمنی خودرو شده و کاهش تلفات جاده را به همراه خواهد داشت. از طرف دیگر با این سیستم هزینه‌های پارگی تسمه‌تایم به حداقل و حتی به صفر نیز می‌رسد.»


تسمه تایم


وی افزود: «برای به مرحله بهره‌برداری‌رسیدن طرح سیستم هشدار تسمه‌تایم، همکاری دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل، اداره کل صنعت، معدن و تجارت، اداره‌کل کار و رفاه اجتماعی و سازمان حفاظت محیط زیست بسیار خوب و مثال‌زدنی بود و امیدواریم در سایر طرح‌ها نیز تکرار شود.»





رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل خاطرنشان کرد: «بسیار خوشحالیم که چنین طرح‌هایی در سرای نوآوری واحد اردبیل به بهره‌برداری می‌رسند و حمایت از اینگونه طرح‌ها، فعالیت اصلی سرای نوآوری است.»


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته