دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مهر 1399 - 14:56

کرونا و تنها راه نجات کسب‌وکارها

با شیوع کرونا بسیاری از کسب‌وکارها دچار بحران شده‌اند و در این بین حتی بعضی از آن‌ها دیگر توان ادامه را پیدا نکرده‌اند.
کد خبر : 523294
1.png

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، با شیوع کرونا بسیاری از کسب‌وکارها دچار بحران شده‌اند و در این بین حتی بعضی از آن‌ها دیگر توان ادامه را پیدا نکرده‌اند.
با این حال کسب‌وکارهایی که دربستر فضای دیجیتال فعالیت مستمری داشته‌اند دچار رشد خوبی شده‌اند و مشتری‌های کسب‌وکارهای سنتی و آفلاین را به خود جذب خود کردند. بازاریابان بسیاری اذعان داشتند که عدم فعالیت در فضای دیجیتال حکم نابودی کسب‌و‌کارهای سنتی را دارد و با شیوع گسترده کرونا این استدلال قدرت بیشتری پیدا کرده است. بنا بر این دلایل بسیاری از کسب‌وکارهای سنتی سعی کرده‌اند خود را به سمت فضای دیجیتال بیاورند و از قدرت دیجیتال مارکتینگ استفاده کنند. در ادامه به 3 فایده اصلی روی آوردن کسب و کارها به دیجیتال مارکتینگ می‌پردازیم.
1 – طیف مخاطب وسیع
شما داخل فضای دیجیتال دیگر محدود به محیط اطراف خیابان مغازه‌تان نمی­‌شوید، بلکه تمام دنیا می­‌توانند مشتری شما باشند. با استفاده از سئو (بهینه سازی موتوهای جست­وجو) می­‌توانید در کلمات مختلف مرتبط با کسب‌و‌کارتان در گوگل رتبه بگیرید و میلیون­‌ها نفری که روزانه به دنبال نیازهای زندگی شان در اینترنت مشغول جست‌و‌جو هستند به شما دسترسی پیدا کنند. یا با استفاده از اینستاگرام مارکتینگ، می­‌توانید آدم­‌های زیادی را به دنبال کننده‌های وفادار خود تبدیل کنید.
2 – تحلیل وضعیت کسب‌و‌کار
با استفاده از ابزارهایی مانند آنالیتیکس می‌توانید وضعیت مخاطبین کسب‌وکارتان را تحلیل کنید و حتی از این این مطلع شوید که یک نفر چند دقیقه داخل سایت شما بوده، به چه چیزی بیشتر علاقه داشته و کجا از سایت‌تان خارج شده است. حتی ابزارهای پیشرفته‌تری نیز وجود دارد که قابلیت این را به شما می‌دهد تا فعالیت کاربر را به‌طور کامل رصد کنید و کلیک‌ها و از مقدار پایین و بالا آمدن در صفحه سایت‌تان آگاه شوید.
3 – تبلیغات هدفمند
فضای دیجیتال مارکتینگ کاملا فضای داده‌محوری است. شما می‌توانید در شبکه‌های تبلیغاتی مختلف مشخص کنید که تبلیغ‌تان را چه کسانی ببیند. آیا در تهران باشند، آیا مرد باشند و... شما می‌توانید کاملا هدفمند تبلیغات آنلاین خود را پیش ببرید و تا جای ممکن از اتلاف هزینه جلوگیری کنید.
اگر علاقه داشتید تا بیشتر با موضوع دیجیتال مارکتینگ آشنا شوید می‌توانید رسانه دیجیتال مارکتینگ دی ام برد را دنبال کنید تا بیشتر از دنیای دیجیتال مارکتینگ و فواید آن مطلع شوید.
انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته