دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مهر 1399 - 17:27
در راستای اجرای دوشنبه‌های وبیناری؛

وبینار ملی «کسب و کارهای نوپا (ایده تا اجرا)» برگزار شد

وبینار ملی «کسب و کارهای نوپا (ایده تا اجرا)» در راستای اجرای دوشنبه‌های وبیناری باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار شد.
کد خبر : 522759
293dcdaa-6cfb-4736-9051-b6a4646197bd.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شیراز، در راستای اجرای دوشنبه‌های وبیناری باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، وبینار ملی «کسب و کارهای نوپا (ایده تا اجرا)» برگزار شد.


سیدامیر شمس‌نیا رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز با اشاره به برگزاری وبینار «کسب و کارهای نوپا (ایده تا اجرا)»، بیان کرد: این وبینار با راهبری اداره‌کل هدایت و توانمندسازی دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار شد.


وحید صفاری عضو هیئت علمی گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز نیز مطالبی درباره استارتاپ، ایده و اهمیت آن، نقش تیم در استارتاپ و راه‌اندازی کسب و کار نوپا، شتاب‌دهنده‌ها، چگونگی موفقیت، مشکلات استارتاپ‌ها و نقش مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری  بیان کرد.


به گزارش آنا، شرکت نوپا به شرکت یا کسب و کاری گفته می‌شود که به تازگی و در نتیجه کارآفرینی ایجاد شده‌، رشد سریعی دارد و در راستای تولید راه‌حلی نوآورانه و دوام‌پذیر برای رفع یک نیاز در بازار شکل گرفته‌ است.


این شرکت‌ها معمولاً مبتنی بر ایده‌هایی ریسک‌پذیر هستند که رشد سریعی دارند و غالباً در زمینه فناوری (تکنولوژی) فعالیت می‌کنند.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته