دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مهر 1399 - 11:29
پوردهقان:

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در مسابقات ملی معماری دوم شد

معاون پژوهشی دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین گفت: هاجر کشاورز هدایتی دانشجوی کارشناسی ارشد این دانشگاه در مسابقات ملی معماری و شهرسازی با عنوان «معماری و شهر آینده» مقام دوم را کسب کرد.
کد خبر : 518828
IMG-20200.jpg

حافظه پوردهقان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در قزوین با اشاره به مسابقات ملی معماری و شهرسازی اظهار کرد: هاجر کشاورز هدایتی دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی قزوین موفق شد طرح خود را به‌صورت مشترک با دو دانشجو از دانشگاه سوره تهران به این مسابقات ارسال کند که در پایان رتبه دوم مسابقات ملی معماری و شهرسازی با عنوان «معماری و شهر آینده» را از آن خود کرد.


وی افزود: این مسابقات با هدف ارتقای توان طراحی، ایجاد انگیزه و جذب ایده‌های نو بین دانشجویان از اردیبهشت سال گذشته در دستور کار دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین قرار گرفت و پس از طی فرآیند اخذ مجوز از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی از دی 98 و با همکاری باشگاه پژوهشگران جوان وارد مرحله اجرایی شد.


سرپرست معاونت پژوهشی دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین اضافه کرد: محورهای اصلی این مسابقه در دو بخش «خانه‌ای برای فردا» و «منظر شهر فردا» برای گروه معماری و شهرسازی در نظر گرفته شد.


عضو هیئت علمی واحد قزوین تأکید کرد: در برگزاری این رویداد علمی ملی، تیم‌های دانشجویی دانشگاه‌های مطرح کشور مانند شهید بهشتی، تهران، علم و صنعت، شهید رجایی، سوره و دانشگاه‌های آزاد اسلامی قزوین، لاهیجان، تهران جنوب و تهران غرب حضور داشتند که در پایان از مجموع آثار رسیده به دبیرخانه مسابقات، 15 اثر به مرحله داوری راه پیدا کرد و با توجه به نظر هیئت داوران هیچ طرحی حائز عنوان نخست نشد و در نهایت یک اثر شایسته عنوان دوم و دو اثر به‌عنوان سوم مشترک این مسابقات معرفی شدند.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته