دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حجت‌الاسلام میراحمدی:

تحول در زندگی فقط با هم‌افزایی ممکن است

معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها گفت: برای نجات یک کشور مجموعه عوامل باید دست به دست هم دهند و با هم‌افزایی به‌وجودآمده میلیون‌ها فعل و انفعال صورت گیرد تا یک ملت بتواند در زندگی خود تحول ایجاد کند.
کد خبر : 520339
IMG-20201003-WA0140.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ارومیه، حجت‌الاسلام سیدمهدی میراحمدی در جلسه معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی و واحد ارومیه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری بیان کرد: برای نجات یک کشور مجموعه عوامل باید دست به دست هم دهند و با هم‌افزایی به‌وجودآمده میلیون‌ها فعل و انفعال صورت گیرد تا یک ملت بتواند در زندگی خود تحول ایجاد کند و دگرگون شود.


معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ادامه داد: اختیار این فعل و انفعالات خارج از اختیار انسان است؛ ولی اگر اقدام ما برای خدا باشد، خدای متعال یک حرکت را به میلیون‌ها حرکت و فعل و انفعال تبدیل می‌کند و در فضای زندگی اجتماعی تحول ایجاد می‌شود.


میراحمدی عنوان کرد: اگر قیام برای خدا باشد، حاصل آن افرادی مانند شهید باکری، شهیدان قاسم سلیمانی و ابراهیم همت و محسن حججی و ... می‌شود، پس اگر دیدید مسیری درست است و برای خداست، اقدام کنید.


جلسه معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی و واحد ارومیه


این مقام مسئول بیان کرد: قیام امام خمینی(ره) برای خدا بود که در هشت سال دفاع مقدس دعوا بر سر سربند بود و اینکه چه کسی زودتر برود و 225 هزار و 570 شهید به جز شهدای تروریستی و شهدای حرم در راه خدا به فیض شهادت نائل شدند که از ثمرات قیام الله بود و اگر اقدامات ما برای خدا نباشد، عمرمان از دست رفته است.


وی با قدردانی از حجت‌الاسلام میرزایی و حجت‌الاسلام اسم‌حسینی، پذیرش مسئولیت جدید را به حجت‌الاسلام سجاد بیگی تبریک گفت و توضیح داد: کار در نهاد رهبری برای ما غنیمت است؛ اما نه غنیمت مالی، بلکه غنیمت ایمانی است و کاری بسیار سخت است؛ با تمام وجود این مسئولیت را می‌پذیریم و افتخار هم می‌کنیم؛ چراکه اعتقاد داریم کار در نهاد خدمت به منویات رهبری و خدمت به امام زمان(عج) است.


به گزارش آنا در جلسه‌ای که صبح امروز در سالن اجلاس شهید حمید باکری واحد ارومیه برگزار شد، حجت‌الاسلام سجاد بیگی با حکم حجت‌الاسلام مصطفی رستمی به‌عنوان سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی و واحد ارومیه منصوب شد.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته