دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی:

شیرینی استقلال و قدرتمندی ایران نتیجه مجاهدت‌ شهیدان است

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی شیرینی استقلال، قدرتمندی و پیشرفت ایران اسلامی را نتیجه مجاهدت‌ها و خون پاک شهیدان در دوران دفاع مقدس برشمرد.
کد خبر : 519600
photo_2020-09-30_14-43-46.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، احمد صالحی‌آرا همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس در دیدار و تکریم علی زینالی جانباز، رزمنده پیشکسوت دفاع مقدس و دانشجوی دوره کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، پیشرفت کنونی کشور در عرصه‌های نظامی و توانمندی کشور در تولید انواع موشک‌های بازدارنده را مرهون مجاهدت‌ها، رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان جبهه حق دانست و اظهار کرد: شیرینی استقلال و قدرتمندی و پیشرفت ایران اسلامی نتیجه مجاهدت‌ها و خون پاک شهیدان در دوران دفاع مقدس است.


رموز ایستادگی و پایداری رزمندگان در جبهه‌ها


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز نیز در این دیدار اظهار کرد: صداقت و پاکی رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس، خلوص نیت، ایمان به خدا و الهی بودن افعال و افکار و نیات رزمندگان در جبهه‌ها ازجمله رموز ایستادگی و پایداری در مقابل دشمن بود.


عزیز جوان‌پور افزود: چه کسی باور می‌کرد که رزمندگان اسلام با دست خالی و با کمترین تجهیزات ممکن بتوانند مقابل دشمنی که تا بُن دندان مسلح بود و از سوی ابرقدرت‌های شرق و غرب حمایت می‌شد، این‌گونه مردانه بایستند و مقاومت و پایداری کرده و به پیروزی برسد. این معجزه الهی و ایمان رزمندگان اسلام بود که فتح نهایی را نصیبمان کرد.



به گزارش آنا، در این دیدار به رسم تکریم از یادگاران دوران پرافتخار هشت سال دفاع مقدس از جانباز، رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس سردار پاسدار علی زینالی با اهدای دسته‌گل و لوح سپاس قدردانی و تجلیل شد.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته