دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رونالد کومان:

آینده‌ای درخشان در انتظار فاتی و پدری است/ آرزوی موفقیت برای سوارز دارم

سرمربی تیم بارسلونا گفت: آینده‌ای درخشان در انتظار آنسو فاتی و پدری گونزالز است.
کد خبر : 518781
09.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، بارسلونا در اولین خود در رقابت‌های این فصل لالیگا برابر ویارئال به پیروزی 4 بر صفر دست یافت. این پیروزی نخستین حضور رسمی رونالد کومان روی نیمکت کاتالان‌ها بود.


کومان در نشست خبری پس از دیدار تیمش با ویارئال عنوان کرد: ارزیابی مثبتی از عملکرد تیمم دارم، هر چند در نیمه دوم دچار افت شدیم. با فشاری که به حریف در زمینش وارد کردیم خیلی زود به گل رسیدیم و خوشحالم که تیمی با کیفیت را شکست دادیم. سرعت انتقال توپ در میان بازیکنان تیمم به همراه توپ‌ربایی آن‌ها عالی بود.


سرمربی تیم بارسلونا تصریح کرد: آنسو فاتی با وجود اینکه 17 ساله است اما نمایش خوبی داشت و می‌تواند بهتر از این هم باشد. باید در حفظ تمرکزش در زمین کوشا باشد. او به همراه پدری گونزالز آینده‌ای درخشان دارند. 


وی در واکنش به دبل لوئیز سوارز در اولین دیدارش برای اتلتیکو مادرید اظهار کرد: سوارز با دو گلی که زد بار دیگر ثابت کرد بازیکن بزرگی است اما تصمیمی که گرفته شد منجر به جدایی‌اش از بارسلونا انجامید و آرزوی موفقیت برای او در تیم جدیدش موفق دارم. در تلاش هستیم تا مهاجمی تخصصی جذب کنیم که لیاقت پوشیدن پیراهن شماره 9 بارسلونا را داشته باشد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته