دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 شهريور 1399 - 14:16

بارسا امشب به میدان می‌رود

رونالد کومان دومین آزمایش خود را روی نیمکت بارسلونا پشت سر خواهد گذاشت.
کد خبر : 515468
رونالد کومان.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، بارسلونا امشب دومین دیدار دوستانه خود را با سرمربیگری رونالد کومان مقابل خیرونا برگزار خواهد کرد.


نشریه «موندو دپورتیوو» (MUNDO DEPORTIVO) اعلام کرد در این دیدار احتمال بازی لوئیز سوارز همچون بازی قبلی برابر خیمناستیک بسیار کم است. آرتورو ویدال هم در یک‌قدمی امضای قرارداد با اینتر است و همچون ایوان راکیتیچ که به سویا رفت، در فهرست خروجی‌های بارسلونا  قرار دارد. آنسو فاتی هم به دلیل مصدومیت در این بازی به میدان نمی‌رود. 


کومان در دیدار با خیمناستیک تیمش را با سیستم 1-3-2-4 به زمین فرستاد و در پایان 3 بر یک برنده شد. احتمال بازی کردن رافینیا و پیانیچ که به‌تازگی به تیم اضافه شده در این بازی کم است. در دیدار قبل پدری و عثمان دمبله وینگرهای تیم بودند و به همراه آنتوان گریزمان پشت سر لیونل مسی که مهاجم هدف بود، بازی کردند.


در این دیدار کارلس آلنا هم در کنار سرجیو بوستکس نقش هافبک‌های دفاعی را داشتند. سرجی روبرتو و یوردی آلیان مدافعان کناری و جرارد پیکه و کلمنت لنگله مدافعان میانی بودند. درون دروازه هم نتو ایستاد. حال باید منتظر دومین آزمایش کومان در بارسلونا مقابل خیرونا بود.


انتهای پیام/4048/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته