دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 آذر 1394 - 11:56
در هفته گرامیداشت بسیج صورت گرفت

حضور معاون فرهنگی اجتماعی واحد ورامین – پیشوا در منازل چهار جانباز و آزاده دوران دفاع مقدس

معاون فرهنگی و اجتماعی واحد ورامین – پیشوا با در در هفته گرامیداشت بسیج با حضور در منازل چهار جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس از آنان تجلیل کرد.
کد خبر : 51767

به گزارش خبرنگار آنا، حجت‌الاسلام سید احمد حسینی در این دیدار گفت: دفاع مقدس ملت غیور ایران در طول هشت سال ماهیتی متفاوت از جنگ‌های دیگر داشت و آنچه رزمندگان ایرانی را تا پای جان در میدان نگاه می‌داشت، کسب ثروت، قدرت و شهرت نبود.


معاون فرهنگی اجتماعی واحد ورامین – پیشوا با گرامیداشت هفته بسیج خاطرنشان کرد: ایثارگری‌های دفاع مقدس، تصویر روشنی از تفکر بسیجی است. در این نگرش انسان، موجودی مادی نیست که در حصار دنیا محصور باشد، بلکه موجودی الهی است که برای رسیدن به سعادت جاودانی تلاش می‌کند و الان می‌بینیم که نگاه‌های فراوانی را از سراسر جهان به خود معطوف داشته است.


این جانباز دوران هشت سال جنگ تحمیلی به نتایج مقاومت و ایستادگی مردم نجیب و همیشه همراه نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: ایثار و از خود گذشتگی، راز پیروزی در همه میدان هاست و این انسان‌های از خود گذشته و فداکار هستند که ملت‌ها و کشورهای خود را به اوج شکوه و عظمت می‌رسانند و می‌توانند سرنوشت نسل‌های بعد از خود را تعیین کنند و در ‌‌نهایت، عزت آفرین باشند.


وی اظهار کرد: عزت و امنیت امروز ما مرهون جان فشانی شهدا و ایثارگری‌های جانبازان است و بر ما لازم است به توسعه و ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه به ویژه در میان نسل جوان بیشتر اهتمام داشته باشیم و این الگوهای عینی و عملی اخلاق و گذشت در جامعه را می‌بایست همیشه مورد احترام و تکریم قرار دهیم.


این مسئول با بیان پایان ناپذیری نبرد حق و باطل ادامه داد: اکنون جنگ دشمن جنگ تمام عیار فرهنگی است و در این نوع جنگ بر خلاف جنگ سرد خاکریز‌ها مشخص نیست و دشمن انقلاب، به داخل خانه‌ها کشیده شده است و می‌خواهد با گرفتن باورهای دینی، تعصب و غیرت و جایگزینی آن با مسائل مادی و زودگذر به اهداف شوم خود برسد.


وی افزود:‌‌ همان گونه که مردم انقلابی و همراه نظام در دوران جنگ تحمیلی با اعتقادات و باورهای دینی خود و توکل بر خدا در برابر دشمن ایستادگی کردند و افتخار آفرینی کردند امروز نیز در مقابله هجمه فرهنگی دشمن با توکل، اتحاد و همدلی به مقصود خود خواهند رسید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته