دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 شهريور 1399 - 13:00
در قالب پژوهش‌های ترمی صورت می‌گیرد؛

اقدامات اجرایی کارگروه اشتغال دانشگاه آزاد اسلامی با اداره آموزش و پرورش شهرقدس

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس از اقدامات اجرایی کارگروه اشتغال و کانون آینده‌سازان در قالب پژوهش‌های ترمی با اداره آموزش و پرورش منطقه قدس به‌‌منظور پیگیری موضوعات مهم منطقه خبر داد.
کد خبر : 514530
IMG_2316.JPG

عبدالله قاسمی‌پیربلوطی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در شهرقدس از اقدامات اجرایی کارگروه اشتغال و کانون آینده‌سازان در قالب پژوهش‌های ترمی با اداره آموزش و پرورش منطقه قدس به‌‌منظور پیگیری موضوعات مهم منطقه خبر داد.


وی با اشاره به دستاوردهای اخیر دانش‌آموزان و دانشجویان رشته‌های فنی و علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قدس اظهار کرد: یکی از اقدامات قابل توجه در این زمینه همکاری مدرسه اشتغال و اداره آموزش و پرورش است که با تشکیل کارگروه اشتغال، سازماندهی تحقیقات دانشجویان دوره‌های کاردانی و کارشناسی در قالب موضوعات مهم منطقه مانند شعارهای سال و صیانت از سرمایه‌های داخلی در قالب پژوهش‌های ترمی انجام می‌شود.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس افزود: دستاوردهای خوبی حاصل شده که یک نمونه آن هدایت علمی دانشجویان و دانش‌آموزان برای پرداختن به موضوع رفع موانع تولید است. تعدادی از دانش‌آموزان و دانشجویان با هم‌فکری و تهیه گزارش‌های خبری، یک جریان تحقیقی و مهارتی را در بخش کارآموزی و کارورزی الگوسازی کردند که نتایج این مدل کارورزی و کارآموزی و تحقیق پروژه در ادارات مورد استفاده قرار خواهد گرفت و در گفتگو با  مسئولان منطقه نیز بر اجرای آن تأکید شد.


قاسمی‌پیربلوطی بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات سازنده کارگروه اشتغال و کانون آینده‌سازان، برگزاری ۲۴ ساعت نشست تخصصی در موضوع تعالی و توانمندسازی نیروهای انسانی با آموزش‌های ضمن خدمت و پرداختن به تحلیل شعائر سال و برپایی کرسی آزاداندیشی، تعریف نمادهای شهدا در موضوعات اجتماعی-اقتصادی است که توانسته صدها عنوان مطالب تحقیقاتی و سخنرانی پژوهشی را در راستای نظام موضوعات ارائه کند.


وی اضافه کرد:‌ از دغدغه‌های اصلی این واحد دانشگاهی مسئله‌محوری است؛ بنابراین در سال‌های اخیر به‌طور جدی از دانشکده‌ها خواسته‌ایم برنامه‌های آموزشی و پژوهشی خود را با همین رویکرد برنامه‌ریزی و اجرا کنند.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته