دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت و گو با آنا

پویا‌ نزهتی: ملوان نباید به سرنوشت داماش دچارشود/ بازیکنی داشتیم که لنگ 500هزارتومان بود

مهاجم ملوان گفت: ملوان استحقاق آسیایی شدن را دارد به شرطی که حمایت شود. حیف است که این تیم قدیمی فقط برای بقا در لیگ بر تر بازی کند.
کد خبر : 51421

پویا نزهتی در خصوص مشکلات مالی ملوان به خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، اظهار داشت: «بعد از دیدار با سایپا به خاطر مشکلات مالی فراوانی که داشتیم یک جلسه سرتمرین نرفتیم تا مدیرعامل باشگاه فکری به حال بازیکنان تیم کند. رضاییان در جلسه‌ای که با من و دیگر بازیکنان باتجربه و قدیمی تیم داشت قول‌هایی داد که امیدوارم به زودی عملی شود. در هر صورت سه هفته بیشتر تا پایان نیم‌فصل باقی نمانده‌است و ما در این مدت می‌توانیم تحمل کنیم تا قول مدیران باشگاه مبنی بر واریز پول به حساب بازیکنان در نیم‌‌فصل عملی شود.»


هافبک نفوذی ملوان در مورد نقش بازیکنان قدیمی ملوان در آرام کردن جو تیم بیان کرد: «ما قدیمی‌ها پله‌پله در ملوان رشد کردیم و امروز این تیم را جزئی از خود می‌دانیم. در ابتدای فصل تیم را بدون سرمربی جمع کردیم و مشغول تمرین شدیم تا از دیگر تیم‌های حاضر در لیگ برتر عقب نیفتیم. خب، در چنین شرایطی دوست نداریم که اتفاقی که دو فصل پیش برای داماش رخ داد این فصل برای بزرگترین تیم استان گیلان به وجود بیاید و به لیگ آزادگان سقوط کنیم. مدیران باید از سرنوشت داماش درس بگیرند و اجازه ندهند که سرنوشت ملوان مانند داماش شود.»


وی ادامه داد: «از مسئولان باشگاه می‌خواهم به فکر بازیکنان تیم باشند تا بدون نگرانی برابر حریفان ظاهر شویم. ما امسال تیم خوبی داریم و می‌توانیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا به جنگیم. تنها چیزی که نیاز داریم این است که از ما حمایت شود. باور کنید چند بازیکن تیم چک‌هایشان برگشت خورده است و حتی بازیکنی داشتیم که لنگ 500 هزار تومان بود. ملوان استحقاق آسیایی شدن را دارد به شرطی که حمایت شود. حیف است که این تیم قدیمی برای بقا در لیگ بر تر بازی کند. امیدوارم مدیران باشگاه متوجه خواسته‌های ما بشوند.»


نزهتی در ادامه و در خصوص دیدار با تراکتورسازی تبریز در هفته سیزدهم لیگ برتر در انزلی تصریح کرد: «با توجه به دیدارهای جام حذفی باز هم شاهد وقفه‌ای چند روزه در بازی‌های لیگ هستیم. با این حال، باید به گونه‌ای تمرین کنیم که با ارائه یک بازی برتر 3 امتیاز این دیدار خانگی را کسب کنیم تا در جمع تیم‌های تک رقمی جدول باقی بمانیم و برای رتبه‌های بالای جدول بجنگیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته